Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94

Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94
Des de aquell llunyà setembre de 1993 quan vaig agafar el relleu de responsable de mig fons i fons del club de la meva vida, han passat molts i bons atletes, i he viscut moments molt gratificants. Em sento una persona afortunada per haver pogut disfrutar d'aquests moments, i veure contents als meus atletes. Aquest nucli te molta vida, doncs diria que ara es un grup amb una gran maduresa esportiva i ple de reptes importants en cadasqun dels seus components.
Va estar en la temporada 1993/94 quan aquest projecte va donar els seus primers pasos. Un grup de cadets, majoritariament nascuts a l'any 1978 van estar els primers deixebles d'aquest nucli d'entrenament. Vaig agafar l'oportunitat que Mercè Rosich em va oferir, en donar-me el relleu en el poder entrenar el sector de mig fons i fons de l'entitat. I de ben segur que he de agraïr-li de per vida l'oportunitat que em va donar. Han estat disset temporades plenes de satisfaccions. De veritat: He estat un privilegiat per poder gaudir de tot el que els meus atletes m'han donat en cada moment, que ha estat molt, molt, i molt. Però, tot i que en cada moment d'aquesta vida, tot va canviant, em segueixo sentint a dia d'avui afortunat per el gran grup humà que tinc en el "meu" nucli d'entrenament.

sábado, 26 de enero de 2013

Aquest dissabte ha estat un bon presagi per demà

Avui hem estat a Sabadell en el català de clubs cadets. I el que s'ha fet aquest dissabte en la capital vallesana es un bon presagi per demà a Mataró. Les infantils del club s'han proclamat campiones de catalunya. Els cadets s'han merecut estar en el podi, però en una competició d'equips, les absències es paguen cares, i avui els nostres lluitadors cadets han patit una d'aquestes absències no desitjades.L'equip infantil masculí i el cadet femení han estat excel.lents. FELICITATS A LES QUATRE FORMACIONS !!!

Els "meus" i les "meves" del grup han estat excel.lents:
En fèmines: la MIREIA, malaltona ahir, avui ho ha lluitat de valent entrant 3era en els 1000 amb 3'14"96 a molt poquet de la minima per l'estatal. La LAURA, debutant en uns 600, valenta, lluitadora fins al darrer metre, ha estat 2na de la seva serie i 5ena del total amb uns molt destacats 1'52"41, i l'EVA, perseverant en l'esforç, i lluitant en tot moment, ha estat 5ena en els 3000 amb 12'16"40 (mmp).
En l'apartat masculí: el MOHA, millorant anteriors curses, ha acabat fort, entrant 7è amb 3'02"73 en els 1000mll (mmp), i l'ARNAU, amunt i avall dins la cursa, i finalment lluitant cap a amunt, entrant 5è amb uns bons 10'46"24.
Ahir, en el control absolut, i desprès de mes d'un any d'absència a les pistes, l'EULALIA va tornar-hi marcant-se uns molt interesants i valuosos 1'02"23 en les dues voltes a la pista. I el junior PAU, debutant en un 400 va fer 57"98, que de ben segur, quedaran en una anècdota en el proper 400, però haviem de començar algun dia, i aquest dia va estar ahir.
A València, l'ESTHER en els seu segon 800 de la temporada, ha estat 5ena amb 2'12"10. Ara tenim vint dies per davant per perfilar.
Tot això, em dona un bon presagi per demà a Mataró: Tinc a les promeses "enxufades". Les juvenils li van darrera. Els juniors tenen ganes de demostrar que poden estar a l'estatal. Les 6 cadets lluitaràn de valent tambè per el bitllet. i que dir dels dos equips seniors? Doncs que estic segur que ho donaran tot per tal d'aconseguir l'objectiu. A nivell individual, pronostico una agoserada presencia de 5 podis individuals d'elements del grup.
Nomès em cal dir una cosa: ANEM-HI, però anem-hi amb força i convicció !!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario