Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94

Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94
Des de aquell llunyà setembre de 1993 quan vaig agafar el relleu de responsable de mig fons i fons del club de la meva vida, han passat molts i bons atletes, i he viscut moments molt gratificants. Em sento una persona afortunada per haver pogut disfrutar d'aquests moments, i veure contents als meus atletes. Aquest nucli te molta vida, doncs diria que ara es un grup amb una gran maduresa esportiva i ple de reptes importants en cadasqun dels seus components.
Va estar en la temporada 1993/94 quan aquest projecte va donar els seus primers pasos. Un grup de cadets, majoritariament nascuts a l'any 1978 van estar els primers deixebles d'aquest nucli d'entrenament. Vaig agafar l'oportunitat que Mercè Rosich em va oferir, en donar-me el relleu en el poder entrenar el sector de mig fons i fons de l'entitat. I de ben segur que he de agraïr-li de per vida l'oportunitat que em va donar. Han estat disset temporades plenes de satisfaccions. De veritat: He estat un privilegiat per poder gaudir de tot el que els meus atletes m'han donat en cada moment, que ha estat molt, molt, i molt. Però, tot i que en cada moment d'aquesta vida, tot va canviant, em segueixo sentint a dia d'avui afortunat per el gran grup humà que tinc en el "meu" nucli d'entrenament.

lunes, 21 de enero de 2013

ENS ANEM ACOSTANT A L'HORA DE LA VERITAT

Una setmana mes. Algunes pases hem fet cap endavant. Amb peu ferm, ens acostem a l'hora de la veritat. Aquest diumenge, les cinc noies del grup han composat l'equip que ha pujat al tercer esglaó del català de cros curt: la MARIA (6ena), la MERITXELL (7ena), l'ANIRIA (18ena), la MARTA (23ena) i la MANELA (34ena) han fet que una vegada mes, el CAM (3eres) fos present en el podi d'un català de cros, a mes d'obtenir el bitllet per l'estatal de cros per a clubs que es disputarà el 24 de març a Marina d'Or.

Per la tarda, els dos equips absoluts de l'entitat han aconseguit l'objectiu fixat: Estar un any mes entre els millors 8 clubs catalans en pista coberta. Els "meus" han contribuit a aquest exit col.lectiu: l'ORIOL acabant fort (1'59"92 en els 800mll -6è-), l'OUSSAMA lluitant(4'12"14 en el milqui -6è-),i l'OTMANE patint un xic, però acabant fort (8'47"09 en els 3000 -6è-). Les joves noietes: la NAJWA sense cursa per a ella (4ta en els 3000mll amb 10'51"38), i la MARTA corrent sola (6ena en el milqui amb 10'51"38).
Cal destacar el primer 8 de l'ESTHER, que corrent de forma totalment diferent a com ha corregut sempre, i en la recerca d'una evolució positiva com a vuitcentista, va estar 3era amb 2'14"04, en una cursa lenta -passant el 400 en 1'10"54), i corrent fort els darrers 300 metres, amb algun que altre error de posicionament, però totalment llogic degut al seu canvi de conducta dins una cursa. Anem per el bon camí.

Excel.lent CRISTIAN CUROPOS a Zuera: segon junior amb 47'58" !!! Rècord junior de l'entitat. Cal seguir treballant en volum de quilòmetres. FELICITATS !!!
Tambè ahir, en el català de ruta, disputat a Barcelona dins la Cursa del Barri de Sant Antoni: RAMON en la seva bona linea (33'15"), MARIUS reafirma el temps de la cursa dels Nassos amb 35'29", ben secundat per en JORDI amb 35'31". En RAMON ESQUIUS (36'59"), en MANEL en un bon retorn a una cursa (38'23"), l'ALFONS (38'40"), i en JORDI AGUILANIEDO (42'19").
Els petits van cumplir amb escreix el dissabte en els controls de pìsta coberta: el NARCIS en els 600 metres (1'35"01 -mmp-), el MOHA -un xic adormit- amb 3'07"58. I les noietes: la MIREIA poc valenta però amb bones opcions de millora (3'16"25), i marques personals per la LAURA (3'32"43), l'EVA (3'33"11), la GEMMA (3'35"93), i la ELIA (3'46"09).
En el control juvenil, la NURIA VIDAL no va estar acertada en el milqui, fent 5'22"35, tot esperant que tot serveixi per que no es repeteixi en el futur.
Cal treball. Cal seguir treballant si volem assolir els nostres objectius. Endavant, que tot s'acosta !!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario