Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94

Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94
Des de aquell llunyà setembre de 1993 quan vaig agafar el relleu de responsable de mig fons i fons del club de la meva vida, han passat molts i bons atletes, i he viscut moments molt gratificants. Em sento una persona afortunada per haver pogut disfrutar d'aquests moments, i veure contents als meus atletes. Aquest nucli te molta vida, doncs diria que ara es un grup amb una gran maduresa esportiva i ple de reptes importants en cadasqun dels seus components.
Va estar en la temporada 1993/94 quan aquest projecte va donar els seus primers pasos. Un grup de cadets, majoritariament nascuts a l'any 1978 van estar els primers deixebles d'aquest nucli d'entrenament. Vaig agafar l'oportunitat que Mercè Rosich em va oferir, en donar-me el relleu en el poder entrenar el sector de mig fons i fons de l'entitat. I de ben segur que he de agraïr-li de per vida l'oportunitat que em va donar. Han estat disset temporades plenes de satisfaccions. De veritat: He estat un privilegiat per poder gaudir de tot el que els meus atletes m'han donat en cada moment, que ha estat molt, molt, i molt. Però, tot i que en cada moment d'aquesta vida, tot va canviant, em segueixo sentint a dia d'avui afortunat per el gran grup humà que tinc en el "meu" nucli d'entrenament.

domingo, 20 de marzo de 2011

.... i el diumenge no ha estat menys !!!


Si ahir va estar un gran dia en resultats, aquest diumenge no ha estat menys. En funcions organitzatives, la 4ta Cursa de Muntanya de Manresa ja s'ha fet, bon resultat organitzatiu. Satisfets de la feina feta. A mès, bones actuacions dels jovens talents com l'ORIOL (12è amb nomès 15 anys) i el JOSEP, tambè del 95. Be ha estat el JORDI AROLA arrivant amb la guanyadora femenina, la Nuria Picas. I han tambè completat les espectatives amb les seves actuacions el XEVI, elRAMON,i el JORDI MAS.
A Torà, en la cursa mixta de 10 quilòmetres, l'OTMANE s'ha endut la victòria absoluta, i l'ALBA ha arribat junt amb la SILVIA al capdavant de la prova. Les cames , de ben segur han notat les dotze voltes i mitja d'ahir, però ..... un bon entrenament.
A Calella, en JUST ha pujat al tercer esglaó del podi de la Mitja Marató del Maresme amb 1h08'09". Queda menys per Rotterdam.
A Andorra, en el "Cros Internacional de les Valls", victòria absoluta de la TXELL i 3er lloc per l'ANNA.
I per acabar el cap de setmana, sots-campionat d'Europa en 4x200 metres W35 de l'EULALIA com a una de les 4 components del quartet estatal amb 1'49" i Rècord d'Espanya.
Ei, quin cap de setmana !!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario