Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94

Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94
Des de aquell llunyà setembre de 1993 quan vaig agafar el relleu de responsable de mig fons i fons del club de la meva vida, han passat molts i bons atletes, i he viscut moments molt gratificants. Em sento una persona afortunada per haver pogut disfrutar d'aquests moments, i veure contents als meus atletes. Aquest nucli te molta vida, doncs diria que ara es un grup amb una gran maduresa esportiva i ple de reptes importants en cadasqun dels seus components.
Va estar en la temporada 1993/94 quan aquest projecte va donar els seus primers pasos. Un grup de cadets, majoritariament nascuts a l'any 1978 van estar els primers deixebles d'aquest nucli d'entrenament. Vaig agafar l'oportunitat que Mercè Rosich em va oferir, en donar-me el relleu en el poder entrenar el sector de mig fons i fons de l'entitat. I de ben segur que he de agraïr-li de per vida l'oportunitat que em va donar. Han estat disset temporades plenes de satisfaccions. De veritat: He estat un privilegiat per poder gaudir de tot el que els meus atletes m'han donat en cada moment, que ha estat molt, molt, i molt. Però, tot i que en cada moment d'aquesta vida, tot va canviant, em segueixo sentint a dia d'avui afortunat per el gran grup humà que tinc en el "meu" nucli d'entrenament.

domingo, 12 de junio de 2011

DE TOT UNA MICA


Diumenge de sensacions ben contrastades. Satisfacció per l'excel.lent actuació de dos components del grup: Dissabte, a Valladolid, la NAJWA va estar 4ta en els 1500 obstacles de l'estatal cadet CSD amb millor registre personal: 5'24"35 !!!.
Avui, a Itàlia, en JUST ha estat 16è (4art atleta estatal) en el Campionat d'Europa de Curses de Muntanya, contribuint de forma directa amb la seva actuació al titol europeu que la sel.lecció espanyola ha aconseguit brillantment.
Alegria per el titol català del RAMON en els 5000mll M45 (16'19"86). Excel.lent registre del GERARD en la mateixa distància, amb 16'06"38 -mmp-.
Bones prestacions de la MONTSE en la seva incursió en la velocitat W45(15"81 en els 100mll, i 32"92 en els 200mll).
Bona cursa del GUILLEM a Osca en un complicat milqui, fent 5è amb 4'03"01. Sisena posició del JAMES en els 800 metres (2'01"16), contribuint a la victòria del quartet de 4x400 amb 3'21"23.
Debut amb bon regust de boca del CARLES en la Triatló de Manresa.
I les amargors del dia d'avui, han vingut per la caiguda de l'ORIOL en l'obstacle, amb un fort cop al genoll, desitjant que no sigui res greu i poguem seguir amb l'objectiu que ens haviem posat; i per les moltes situacions negatives, esportivament parlant, viscudes a Osca (desqualificacions en marxa, caigudes, caiguda del testimoni, lesions, cops,...). Ja sabem que això entra dintre de les possibilitats, però totes de cop, fa una miqueta de mal. Tot i aixì, l'equip no s'ha desmoronat gens, i ha rubricat l'actuació conjunta amb un triomf merescut i espectacular del quartet de 4x400 metres. Quina forma mes guapa d'acabar un mati que estava de totes totes en el bandol contrari.

No hay comentarios:

Publicar un comentario