Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94

Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94
Des de aquell llunyà setembre de 1993 quan vaig agafar el relleu de responsable de mig fons i fons del club de la meva vida, han passat molts i bons atletes, i he viscut moments molt gratificants. Em sento una persona afortunada per haver pogut disfrutar d'aquests moments, i veure contents als meus atletes. Aquest nucli te molta vida, doncs diria que ara es un grup amb una gran maduresa esportiva i ple de reptes importants en cadasqun dels seus components.
Va estar en la temporada 1993/94 quan aquest projecte va donar els seus primers pasos. Un grup de cadets, majoritariament nascuts a l'any 1978 van estar els primers deixebles d'aquest nucli d'entrenament. Vaig agafar l'oportunitat que Mercè Rosich em va oferir, en donar-me el relleu en el poder entrenar el sector de mig fons i fons de l'entitat. I de ben segur que he de agraïr-li de per vida l'oportunitat que em va donar. Han estat disset temporades plenes de satisfaccions. De veritat: He estat un privilegiat per poder gaudir de tot el que els meus atletes m'han donat en cada moment, que ha estat molt, molt, i molt. Però, tot i que en cada moment d'aquesta vida, tot va canviant, em segueixo sentint a dia d'avui afortunat per el gran grup humà que tinc en el "meu" nucli d'entrenament.

domingo, 31 de enero de 2010

SEGUEIX TOT A UN EXCEL.LENT NIVELL ¡¡¡



N'hi ha per estar content. Aquesta tarda a Vilafranca, tres medalles, o el que es el mateix: dos titols i un bronze. Bons comportaments de cursa de les dues atletes.
L'Anna s'ha proclamat Campiona de Catalunya Absoluta en els 3000 metres , en una cursa tàctica, on fins els darrers 500 metres no s'ha encès la lluita per la victòria. Finalment, 10'10"91, i un titol absolut mes en la ja excel.lent carrera esportiva de l'Anna.
Però abans, ja havia disfrutat de valent, i no ha estat per menys. L'Alba m'ha deleitat amb una de les seves millors curses de la seva vida. ¿ per què una de les millors?, Donçs per que ha sabut ser ella qui controlès la cursa, quan i com havia de disputar-la. L'ha bordat. Resultat: Campiona de Catalunya promesa i alhora la seva primera medalla absoluta (bronze) en una prova individual, i a mès, millor marca personal (4'44"69). Els seus parcials han estat: 1'27"6 als 500, 3'07"4 als 1000, i darrers 300 metres en 53"7. Guapu, guapu, guapu, ha estat, donçs l'Alba per fi, ja sap i pot jugar din la cursa, i això per un migfondista ho es tot. FELICITATS A LES DUES ¡¡¡
I el dia ha estat complert: els meus veterans han estat exquisits al mati al català de cros veterà celebrat a Sabadell. RAMON CAMPS (bronze M40), MONTSE CASOLIVA (or W45). A mes, l'equip format per CAMPS, RODRIGUEZ, QUIROS i OLIVERAS s'ha proclamat sots-campió català, i l'equip femení (J. Ester, M. Casoliva i M. Vilaró)han estat campiones catalanes. CHAPEAU ¡¡¡

No hay comentarios:

Publicar un comentario