Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94

Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94
Des de aquell llunyà setembre de 1993 quan vaig agafar el relleu de responsable de mig fons i fons del club de la meva vida, han passat molts i bons atletes, i he viscut moments molt gratificants. Em sento una persona afortunada per haver pogut disfrutar d'aquests moments, i veure contents als meus atletes. Aquest nucli te molta vida, doncs diria que ara es un grup amb una gran maduresa esportiva i ple de reptes importants en cadasqun dels seus components.
Va estar en la temporada 1993/94 quan aquest projecte va donar els seus primers pasos. Un grup de cadets, majoritariament nascuts a l'any 1978 van estar els primers deixebles d'aquest nucli d'entrenament. Vaig agafar l'oportunitat que Mercè Rosich em va oferir, en donar-me el relleu en el poder entrenar el sector de mig fons i fons de l'entitat. I de ben segur que he de agraïr-li de per vida l'oportunitat que em va donar. Han estat disset temporades plenes de satisfaccions. De veritat: He estat un privilegiat per poder gaudir de tot el que els meus atletes m'han donat en cada moment, que ha estat molt, molt, i molt. Però, tot i que en cada moment d'aquesta vida, tot va canviant, em segueixo sentint a dia d'avui afortunat per el gran grup humà que tinc en el "meu" nucli d'entrenament.

domingo, 7 de febrero de 2010

L'equip femení del curt, cap a Haro ¡¡¡



Molt merescudament, les quatre atletes que defensaven els interesos de l'equip en el català de cros curt celebrat avui a Canovelles, han aconseguit l'objectiu. Mes que aconseguir-lo: han pujat al podi. Terceres ¡¡¡. Ho han lluitat de valent: L'Alba (7ena), la Judit (11ena), l'Elena (12ena) i l'Alba (15ena). Això vol dir que tindrem presencia en la prova de cros curt a Haro. A l'equip, s'afegiràn les dues obstaculistes, la Silvia i la Carme. Ara toca entrenar fort durant aquests quinze dies per arrivar el màxim de be a la cita estatal.
L'equip masculí, (Sergi (30è), Uri(32è), Ignasi (31è) i Guillem (35è)) han aconseguit una molt bona sisena posició, a nomès dues plaçes per estar a Haro. La classificació estava complicada, tot i aixì, la formació ho ha lluitat de valent des de el primer metre de cursa.
En un altre ordre de coses, destacar els 2'15"86 de l'Alba (mmp indoor) fets ahir en els 800 mll del Control Absolut de Vilafranca, i ara toca setmana previa a l'estatal indoor de Sevilla, on l'Alba arriva plena de força i des de el meu punt de vista, amb mes força mental que mai.
I tambè cal felicitar a l'Eulalia per els seus 8"49 fets ahir, que son Record de Catalunya Veterà en 60mll W35.
I en la Mitja de Granollers, el Gerard amb uns excel.lents 1h16'37" (en la seva segona mitja), i el Jordi amb 1h18'48", ambdos amb els seus millors registres personals, han fet el darrer esforç abans de la Marató BCN 2010.
I en els controls absoluts indoor, a mès dels 8"49 d'Eulalia, cal destacar els 2'15"86 d'Alba en els 800 mll; els 23"83 de James en els 200mll, i els 2'04"00 de l'Alex en els 800mll.
Segueix tot molt, molt, molt be.

No hay comentarios:

Publicar un comentario