Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94

Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94
Des de aquell llunyà setembre de 1993 quan vaig agafar el relleu de responsable de mig fons i fons del club de la meva vida, han passat molts i bons atletes, i he viscut moments molt gratificants. Em sento una persona afortunada per haver pogut disfrutar d'aquests moments, i veure contents als meus atletes. Aquest nucli te molta vida, doncs diria que ara es un grup amb una gran maduresa esportiva i ple de reptes importants en cadasqun dels seus components.
Va estar en la temporada 1993/94 quan aquest projecte va donar els seus primers pasos. Un grup de cadets, majoritariament nascuts a l'any 1978 van estar els primers deixebles d'aquest nucli d'entrenament. Vaig agafar l'oportunitat que Mercè Rosich em va oferir, en donar-me el relleu en el poder entrenar el sector de mig fons i fons de l'entitat. I de ben segur que he de agraïr-li de per vida l'oportunitat que em va donar. Han estat disset temporades plenes de satisfaccions. De veritat: He estat un privilegiat per poder gaudir de tot el que els meus atletes m'han donat en cada moment, que ha estat molt, molt, i molt. Però, tot i que en cada moment d'aquesta vida, tot va canviant, em segueixo sentint a dia d'avui afortunat per el gran grup humà que tinc en el "meu" nucli d'entrenament.

domingo, 25 de abril de 2010

ENS HEU DELEITAT AMB UN VERITABLE ESPECTACLE



Avui hi ha hagut veritable espectacle a l'estadi. L'equip femení ens ha deleitat amb una de les seves millors actuacions. El premi ha estat el que es mereixien: Superar la primera fase i anar cap a la fase d'ascens.
Del meu grup, no hi ha dubte que l'ALBA s'ha erigit avui en una gran migfondista: 2'15"74 en el 800 (2na)i clar, quedava l'espectacle final: 1era en el milqui amb 4'46"99 amb uns darrers 290 metres formidables de força. De veritat ue avui m'has fet disfrutar i molt.
Però que es pot dir de l'ALBA? -no poso cognoms per que ens coneixem tots-. Quin 3000 ens ha ofert? 10'37"50 !!!. Chapeau. Es veu que les terres franceses et proven.
I de l'EULALIA ? Que es pot dir? res. Agenollar-se davat seu. 1'07"56 en el 4 tanques (2na) i poca estona desprès, 27"07 en el 200 llisos (5ena). Quin exemple per a les joves generacions !!!.
I de l'EKHI? Donçs que va sortint d'ella el que te dins seu, i de ben segur que encara ens ha de donar mes i mes alegries: 5'00"51 en el milqui (4ta) i uns darrers 200 metres del relleu de 400 caçant a la atleta del TENERIFE i superant-la amb escreix.
I de la SILVIA? Donçs de fabula, li han sobrat fins i tot obstacles i ries. Crec que en volia mes. 12'08"46 (mmp) i un relleu de 4x400 de postres. De fabula !!!
I de la CARME? Nomès agrair-li el gran esforç que ha fet avui. Se que estava mancada de preparació (que no serà aixì d'aqui a 3 setmanes), però que ho ha donat tot. 13'10"79 i la cinquena posició ha estat el premi.
I de la MARIA, que puc dir? Donçs que ha complert be, amb nota el seu debut amb l'equip absolut,i que aquests 1'17"60 en el 4 tanques li ha de donar comfiança per propers compromisos.

A tot això, l'ANNA ha fet bons els pronostics, i s'ha endut la Milla Gaudí.

Un diumenge d'ensomni. Gràcies !!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario