Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94

Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94
Des de aquell llunyà setembre de 1993 quan vaig agafar el relleu de responsable de mig fons i fons del club de la meva vida, han passat molts i bons atletes, i he viscut moments molt gratificants. Em sento una persona afortunada per haver pogut disfrutar d'aquests moments, i veure contents als meus atletes. Aquest nucli te molta vida, doncs diria que ara es un grup amb una gran maduresa esportiva i ple de reptes importants en cadasqun dels seus components.
Va estar en la temporada 1993/94 quan aquest projecte va donar els seus primers pasos. Un grup de cadets, majoritariament nascuts a l'any 1978 van estar els primers deixebles d'aquest nucli d'entrenament. Vaig agafar l'oportunitat que Mercè Rosich em va oferir, en donar-me el relleu en el poder entrenar el sector de mig fons i fons de l'entitat. I de ben segur que he de agraïr-li de per vida l'oportunitat que em va donar. Han estat disset temporades plenes de satisfaccions. De veritat: He estat un privilegiat per poder gaudir de tot el que els meus atletes m'han donat en cada moment, que ha estat molt, molt, i molt. Però, tot i que en cada moment d'aquesta vida, tot va canviant, em segueixo sentint a dia d'avui afortunat per el gran grup humà que tinc en el "meu" nucli d'entrenament.

domingo, 17 de octubre de 2010

ANAR FENT CAMÍ

L'ABEL ja te el bitllet per la Marató del mundial al gener. 2h'57'41" a l'Amsterdam Marathon i apa, a pensar i treballar per estar be a finals de gener.
A Sabadell, en els 20ens 10 kms urbans, excel.lent segona posició de la TXELL SOLER amb 39'14" (mmp), i molt positiva en els darrers quilòmetres. Bones 4ta i 6ena posició de DAVID (32'04") i IGNASI (32'11"). Bons 36'27" de DARIO. Chapeau per JOSE ENRIQUE entrant amb 36'47" (mmp)!!!. El XAVIER (39'14") ajudant i molt a la TXELL, i el TONI (39'20"). En JAUME (45'51"), i l'ALBERT (46'00") son bons indicis per la propera setmana a Manresa.
FELICITATS per el CRISTIAN que ahir a Calella es va proclamar Campió de Catalunya Absolut per a clubs en marxa atlètica, marcant 57'31"4 (mmp).
La NURIA (13"1 en els 100mll), la JULIA (1'49"2 en els 600mll), i la BERTA (1'51"3 en els 600mll) van estar les mes destacades en la darrera jornada de promoció celebrada a Calella el dissabte al mati.
Aprofito per avançar la temporada de cros que portarem a terme tot el grup:
CALLDETENES (7/11), MATARÓ (14/11), CALDES DE MALAVELLA (19/12), VIC (16/1), alguns/nes potser ELGOIBAR (23/1), per arrivar al català de cros a GRANOLLERS (30/1).L'objectiu: l'estatal a Punta Umbria i l'estatal individual en cada categoria. En mig de tot això, la pista coberta -per alguns/es mes important que per uns/es altres.
Apa, a seguir fent quilòmetres !!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario