Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94

Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94
Des de aquell llunyà setembre de 1993 quan vaig agafar el relleu de responsable de mig fons i fons del club de la meva vida, han passat molts i bons atletes, i he viscut moments molt gratificants. Em sento una persona afortunada per haver pogut disfrutar d'aquests moments, i veure contents als meus atletes. Aquest nucli te molta vida, doncs diria que ara es un grup amb una gran maduresa esportiva i ple de reptes importants en cadasqun dels seus components.
Va estar en la temporada 1993/94 quan aquest projecte va donar els seus primers pasos. Un grup de cadets, majoritariament nascuts a l'any 1978 van estar els primers deixebles d'aquest nucli d'entrenament. Vaig agafar l'oportunitat que Mercè Rosich em va oferir, en donar-me el relleu en el poder entrenar el sector de mig fons i fons de l'entitat. I de ben segur que he de agraïr-li de per vida l'oportunitat que em va donar. Han estat disset temporades plenes de satisfaccions. De veritat: He estat un privilegiat per poder gaudir de tot el que els meus atletes m'han donat en cada moment, que ha estat molt, molt, i molt. Però, tot i que en cada moment d'aquesta vida, tot va canviant, em segueixo sentint a dia d'avui afortunat per el gran grup humà que tinc en el "meu" nucli d'entrenament.

sábado, 2 de octubre de 2010

UN "10" per les cadets i un "EXCEL.LENT" per els runners del grup



Dissabte d'aquells que xafen. Organitzar un encontre RFEA porta "tela". Però el resultat organitzatiu i esportiu ha compensat amb excreix l'esforç.
Chapeau per les encara cadets del grup. Victòria autoritaria de la NURIA en el 600 (1'40"62). Quin potencial te la NURIA a les seves cames.
Guau !!!. Quins 300 ens ha fet disfrutar la BERTA: 45"21 (mmp). Per el carrer 7, sense cap referència, ha donat uns primers 200 de "nassos". Com m'ha agradat !!!.
Quina cursa ha brindat la MIREN en els 1000 (3'28"34). El temps es el de menys. L'actuació ha estat exquisita. Finalment tercera.
Excel.lents les postes dutes a terme per la JULIA i la BERTA en el 4x300 (3'07"84).
Brillants 6'02"49 de l'ANDREA en els 1500 obstacles (4ª).
Bons 11'55"79 de la MARTA en els 3000 metres. Bons 9,60m de la JULIA en el Triple (mmp).
I la LISA, amb el peu enguixat ha fet costat aquesta tarda a l'equip.
Chapeau per totes!!!
I ara, cap a Santpedor: 10 kms de la 18ena Cursa de Santpedor:
Victòria de la TXELL (ahir va fer 17 qms al pantà) i avui 38'10" a l'exigent circuit santpedorenc.
En DAVID, 3er absolut amb 34'40". En RAMON (36'01")´-7è i 2on veterà-. El CARLES ha marcat uns bons 41'21". La TXELL "petita" ha guanyat la seva categoria amb 41'58".
Bons 42'57" del MANEL. El PEPE ha fet 43'30". L'ENRIC 45'50" desprès d'haver fet una volta al circuit d'escalfament (20 kms totals) -Bon entrenament per New York-. La FRANCESCA 47'38" i la BEGOÑA 60'45".
Bon dissabte. Per estar content!!!.

I aquest diumenge, podi de l'IGNASI en la 30ena Cursa Ciutat de Cornellà. 33'35" en l'exigent circuit de Cornellà.

I com millor pot acabar el cap de setmana amb una victòria, i aquesta s'ha viscut en la "Milla Urbana de Vandellós" . Victòria absoluta de l'ALBA.
Ja ho sabeu: per seguir disfrutant d'això, s'ha de seguir entrenant !!!.

No hay comentarios:

Publicar un comentario