Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94

Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94
Des de aquell llunyà setembre de 1993 quan vaig agafar el relleu de responsable de mig fons i fons del club de la meva vida, han passat molts i bons atletes, i he viscut moments molt gratificants. Em sento una persona afortunada per haver pogut disfrutar d'aquests moments, i veure contents als meus atletes. Aquest nucli te molta vida, doncs diria que ara es un grup amb una gran maduresa esportiva i ple de reptes importants en cadasqun dels seus components.
Va estar en la temporada 1993/94 quan aquest projecte va donar els seus primers pasos. Un grup de cadets, majoritariament nascuts a l'any 1978 van estar els primers deixebles d'aquest nucli d'entrenament. Vaig agafar l'oportunitat que Mercè Rosich em va oferir, en donar-me el relleu en el poder entrenar el sector de mig fons i fons de l'entitat. I de ben segur que he de agraïr-li de per vida l'oportunitat que em va donar. Han estat disset temporades plenes de satisfaccions. De veritat: He estat un privilegiat per poder gaudir de tot el que els meus atletes m'han donat en cada moment, que ha estat molt, molt, i molt. Però, tot i que en cada moment d'aquesta vida, tot va canviant, em segueixo sentint a dia d'avui afortunat per el gran grup humà que tinc en el "meu" nucli d'entrenament.

viernes, 31 de diciembre de 2010

QUINA FORMA MES ESPLENDIDA DE DESPEDIR L'ANY !!!


Quina manera mes esplèndida de despedir l'any han tingut els i les atletes del meu grup d'entrenament en les dues mes importants curses que s'ha celebrat en territori català.
En la 12ena Sant Silvestre Barcelonesa disputada a Sant Cugat s'ha viscut la victòria absoluta de la TXELL amb uns brillants 35'25". La cursa ha tingut com a dominador a l'atleta kenyà KEMBOI COSMERS guanyant amb 29'23". L'OTMANE ha estat 15è amb 32'44" (mmp). L'OUSSAMA -juvenil- debutant en la distància ho ha brodat guanyant la seva categoria amb 34'59" (mmp). L'ALFONS amb 36'17" ha estat 3er de la seva, i el seu germà, en RAMON ha marcat 36'21". Bon retorn a la competició de la MARTA amb 42'07" (3era d'entre la seva categoria). En CARLES PLATA ha estat 227è amb 41'31", d'entre un total de 1485 atletes classificats.
I a Barcelona, en la Cursa dels Nassos amb 7623 corredors arribats, s'ha vorejat la perfecció: En JUST, 14è amb 30'47" (mmp). En JOSEP, 32è amb 32'07". En RAMON, esplendit amb 32'44" -2n millor registre personal-. En XAVIER ALONSO (35'30"), en J ENRIQUE MARTINEZ (35'32" -mmp-), i en DARIO (35'33").
Una ANNA exultant, ha estat 7ena fèmina amb 35'54" (mmp), fent els darrers 5 quilòmetres amb 17'46". En XEVI GARCIA, amb 36'45" ha millorat el seu registre personal.
La TXELL SOLER ha estat la millor junior amb 38'03" (mmp). En MARC ha fet 39'52", i la MANELA amb 41'15" i en JORDI amb 41'36" han tancat l'excel.lent actuació d'avui.
En la 11ena Sant Silvestre de Berga, victòria absoluta de la cadet NURIA amb 20'40", ocupant la segona posició la MARIA amb un temps de 20'45". En FERRAN va marcar uns interessants 21'34".
En el Pais Vasc, l'EKHI ha estat 5ena absoluta amb 30'31" en els 7800 metres de la Sant Silvestre disputada, i l'ANDREA ha estat la guanyadora en la seva categoria.
Ara a disfrutar de la nit, amb bona companyia, brindant amb cava, i iniciant un 2011 amb tota l'ilusió del mon per tal d'aconseguir els objectius que cadasqun dels corredors i corredors del grup ens hem fixat. Amb ilusió i treball, i un xic de sort, com tot a la vida, de ben segur es podràn aconseguir. Des de aqui, us desitjo a tots i a totes UN BON FI D'ANY, I UN ENCARA MILLOR INICI D'AQUEST 2011 !!!.

No hay comentarios:

Publicar un comentario