Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94

Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94
Des de aquell llunyà setembre de 1993 quan vaig agafar el relleu de responsable de mig fons i fons del club de la meva vida, han passat molts i bons atletes, i he viscut moments molt gratificants. Em sento una persona afortunada per haver pogut disfrutar d'aquests moments, i veure contents als meus atletes. Aquest nucli te molta vida, doncs diria que ara es un grup amb una gran maduresa esportiva i ple de reptes importants en cadasqun dels seus components.
Va estar en la temporada 1993/94 quan aquest projecte va donar els seus primers pasos. Un grup de cadets, majoritariament nascuts a l'any 1978 van estar els primers deixebles d'aquest nucli d'entrenament. Vaig agafar l'oportunitat que Mercè Rosich em va oferir, en donar-me el relleu en el poder entrenar el sector de mig fons i fons de l'entitat. I de ben segur que he de agraïr-li de per vida l'oportunitat que em va donar. Han estat disset temporades plenes de satisfaccions. De veritat: He estat un privilegiat per poder gaudir de tot el que els meus atletes m'han donat en cada moment, que ha estat molt, molt, i molt. Però, tot i que en cada moment d'aquesta vida, tot va canviant, em segueixo sentint a dia d'avui afortunat per el gran grup humà que tinc en el "meu" nucli d'entrenament.

domingo, 19 de diciembre de 2010

TOT ES BO. PER ON COMENÇO?

Ei, aquest darrer cap de setmana abans de les festes de Nadal ha estat profitos. Mes ben dit: un bon regal de Nadal per un tècnic com jo. Bons resultats. Bones sensacions dels meus atletes. I molta ilusió de cara a la part important de la temporada de cros i pista coberta que tenim veritablement a la cantonada.
Per on començo?
Aquesta tarda a Sabadell, en el transcurs del control absolut, s'han lluit i molt les "meves" tres corredores del milqui. Excel.lentment ben conduides per l'EULALIA fins el 800 a un pas de 2'32", l'ANNA s'ha posat al capdavant de la prova imposant-se amb 4'40"01 (minima per València), molt ben secundada per l'ALBA amb uns brillants 4'43"69 (minima per Sevilla), i avui l'EKHIÑE ha tret el que ella atesora dins seu -molta qualitat-, marcant-se uns rodons 4'46"37 (mmp indoor i 2na millor marca personal seva). Si a tot això, hi afegim els 51"09 del JAMES en els 400 metres on ha pasat els 200 en 23"18. Tarda rodona a Sabadell !!!.
Al mati a Caldas de Malavella, en el seu 26è Cros: tres podis, dos quarts llocs, un sisè, un setè i un vuitè com a fites mes destacades. La TXELL 2na en juniors, la MONTSE 2na en W45, la NURIA 3ra en juvenils. L'OUSSAMA 4art en juvenils. Una excel.lent NURIA ha estat 4ta en cadets ben secundada per la MIREN (7ena) i per la NAJWA (8ena). La MARTA ha estat 6ena en juvenils, potser notant un xic la seva estada a Puigcerdà esquiant, però be, cumplint amb nota alta !!!
Bona entrada de nou en un cros de la LISA (14ena juvenil).
Els tres debutants d'aquest any van pujant esglaons: l'ARNAU millorant de molt la seva primera actuació a Calldetenes. El JOSEP treu nota en el seu debut en un cros federat, i el FERRAN ha completat be la seva participació.
Celebrats tres crosos del circuit català de cros (cd, jv, jn), tenim a la TXELL, la NURIA TIÓ, la MARTA i l'OUSSAMA amb quasi el bitllet assegurat per anar amb la sel.lecció al Cros d'Elgoibar el 23 de gener. A aquest carro s'ha pujat avui la NURIA VIDAL que ho te a tocar a falta del darrer cros a Vic el proper 16 de gener.
Tocarà entrenar durant aquestes vacances !!!
En la 22ena Mitja Marató de Vilanova, la TXELL s'ha imposat amb 1h21'50". Entre els homes, en RAMON ha estat el millor del grup amb la 8ena posició absoluta amb 1h13'16".JORDI JORBA ha aconseguit uns excel.lents 1h14'46" (mmp). En JORDI AROLA (1h22'55"), en XAVIER (1h22'53"), en CARLES (1h25'16") i la FRANCESCA (1h39'15").
En la 2na Mitja Marató de Vic, l'ALFONS ha guanyat dins la seva categoria d'edat, amb 1h19'17", i el seu germà, en RAMON ha estat 3er, amb 1h20'18", i això tenint en compte que ahir van portar a terme una tiradeta de 2 hores !!!.
Ahir, en el control cadet a Sabadell, en JORDI va fer 11'14" en els 3000, i la JULIA va cumplir be en els 600 metres amb 1'50".
A Malaga, en l'estatal paralimpic, l'IGNASI s'ha imposat en el milqui amb 4'04"64, entrant a partir d'ara en el tram especific de preparació per encarar el mundial de Nova Zelanda.
Tot ha estat bo !!!. No em puc pas queixar !!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario