Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94

Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94
Des de aquell llunyà setembre de 1993 quan vaig agafar el relleu de responsable de mig fons i fons del club de la meva vida, han passat molts i bons atletes, i he viscut moments molt gratificants. Em sento una persona afortunada per haver pogut disfrutar d'aquests moments, i veure contents als meus atletes. Aquest nucli te molta vida, doncs diria que ara es un grup amb una gran maduresa esportiva i ple de reptes importants en cadasqun dels seus components.
Va estar en la temporada 1993/94 quan aquest projecte va donar els seus primers pasos. Un grup de cadets, majoritariament nascuts a l'any 1978 van estar els primers deixebles d'aquest nucli d'entrenament. Vaig agafar l'oportunitat que Mercè Rosich em va oferir, en donar-me el relleu en el poder entrenar el sector de mig fons i fons de l'entitat. I de ben segur que he de agraïr-li de per vida l'oportunitat que em va donar. Han estat disset temporades plenes de satisfaccions. De veritat: He estat un privilegiat per poder gaudir de tot el que els meus atletes m'han donat en cada moment, que ha estat molt, molt, i molt. Però, tot i que en cada moment d'aquesta vida, tot va canviant, em segueixo sentint a dia d'avui afortunat per el gran grup humà que tinc en el "meu" nucli d'entrenament.

domingo, 30 de enero de 2011

LA PREPARACIÓ PER SEVILLA ESTÀ ENLLESTIDA.

La preparació per Sevilla està enllestida. Tururut. Qui no hagi fet els deures, el "pescadito frito" l'espera. Però això no passa amb els "meus" runners. Tots han fet els deures avui a Barcelona, i els que no hi han anat, s'ha marcat una bona i llarga sessió de dues hores de carrera acumulativa.
Però be, els que han estat a Barcelona, han assolit els objectius que estaven previstos o mes ben dit, han superat aquests objectius:
El GERARD marca personal amb 1h12'48" -Fa menys de 2 anys que et porto. Quina experiència mes "guapa" que tinc amb tu-. El JORDI JORBA marca personal amb 1h13'46" -La marató de Sevilla segueix els mateixos paràmetres de ritmes que varem parlar aquesta setmana-, però quin excel.lent registre t'has marcat avui. El VICTOR ha parat el cronómetre en 1h14'23" -Quasi tornes a ser el Victor que va marcar-se 2h31' a Donostia fa poc mes de 2 anys. Vas per el camí indicat-. CHAPEAU per en DARIO: Quins 7 dies mes guapus s'has treballat: la setmana pasada a St Antoni, i avui marca personal en la Mitja de Barcelona amb 1h14'58". L'ALFONS brillant amb 1h15'31", i el RAMON bons han estat els 1h16'14". El MARC ha marcat 1h19'09". El CARLES ha aturat el rellotge en uns destacats 1h24'59". La MANELA (quina atleta !!!) ha fet 1h30'16" !!!. I la MONTSE 1h40'31".
En RAMON ha optat per abandonar en el quilòmetre 12, ja que no tenia bones sensasions. Però el RAMON ja te tambè la feina feta i ben feta.
SEVILLA US ESPERA A LA MAJORIA DE VOSALTRES. Nomès cal ara tenir cura de la salut, i no apretar l'accelerador. Tot està fet !!!.

No hay comentarios:

Publicar un comentario