Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94

Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94
Des de aquell llunyà setembre de 1993 quan vaig agafar el relleu de responsable de mig fons i fons del club de la meva vida, han passat molts i bons atletes, i he viscut moments molt gratificants. Em sento una persona afortunada per haver pogut disfrutar d'aquests moments, i veure contents als meus atletes. Aquest nucli te molta vida, doncs diria que ara es un grup amb una gran maduresa esportiva i ple de reptes importants en cadasqun dels seus components.
Va estar en la temporada 1993/94 quan aquest projecte va donar els seus primers pasos. Un grup de cadets, majoritariament nascuts a l'any 1978 van estar els primers deixebles d'aquest nucli d'entrenament. Vaig agafar l'oportunitat que Mercè Rosich em va oferir, en donar-me el relleu en el poder entrenar el sector de mig fons i fons de l'entitat. I de ben segur que he de agraïr-li de per vida l'oportunitat que em va donar. Han estat disset temporades plenes de satisfaccions. De veritat: He estat un privilegiat per poder gaudir de tot el que els meus atletes m'han donat en cada moment, que ha estat molt, molt, i molt. Però, tot i que en cada moment d'aquesta vida, tot va canviant, em segueixo sentint a dia d'avui afortunat per el gran grup humà que tinc en el "meu" nucli d'entrenament.

lunes, 28 de febrero de 2011

Be, be, be,....


Ahir varem tancar la temporada de cros, i ho varem fer amb nota. Tots i totes vareu contribuir a que Catalunya pujes al podi en l'estatal de cros a Haro. La TXELL CALDUCH 20ena pujant a dalt de tot del podi amb la sel.lecció. L'ALBA (14ena) i l'EKHI (25ena) ho van fer al segon esglaó, i la TXELL SOLER (18ena) va contribuir de ple al tercer lloc del combinat català.
A Sabadell, en el català juvenil-junior, la MARTA, sots-campiona en el milqui juvenil amb uns bons 4'57"12 (mmp). La MARIA, bronze en el milqui junior amb 5'02"63 (mmp i minima estatal). L'OUSSAMA, 5è en els 3000 metres, tot i un xic millor, encara arrosega les seqüeles del costipat dels darrers quinze dies, però amb ostensible milloria. La LISA i la BERTA van contribuir al 5è lloc del 4x200 juvenil.
A Oviedo, la NURIA va debutar en una final d'un estatal indoor, i ho va fer marcant una 16ena posició final en un lentissim 3000.
A Sant Boi, l'IGNASI va guanyar la 26ena Cursa de 10 kms de Sant Boi amb 32'47", ben acompanyat al podi per l' OTMANE (3er) amb 33'11". En CARLES va fer uns bons 40'38".
En el control absolut de divendres, l'ANNA va marcar 4'34"17 en el milqui, per tal de mantenir un xic el tipus per el retardat català absolut del 13 de març.
I en el CAR de Sant Cugat, el CRISTIAN va viure la seva primera concentració amb la sel.lecció catalana de marxa juvenil-junior que es va concentrar aquest cap de setmana en vistes a l'estatal de la propera setmana a Benicassim.
Be, be, be,... a seguir !!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario