Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94

Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94
Des de aquell llunyà setembre de 1993 quan vaig agafar el relleu de responsable de mig fons i fons del club de la meva vida, han passat molts i bons atletes, i he viscut moments molt gratificants. Em sento una persona afortunada per haver pogut disfrutar d'aquests moments, i veure contents als meus atletes. Aquest nucli te molta vida, doncs diria que ara es un grup amb una gran maduresa esportiva i ple de reptes importants en cadasqun dels seus components.
Va estar en la temporada 1993/94 quan aquest projecte va donar els seus primers pasos. Un grup de cadets, majoritariament nascuts a l'any 1978 van estar els primers deixebles d'aquest nucli d'entrenament. Vaig agafar l'oportunitat que Mercè Rosich em va oferir, en donar-me el relleu en el poder entrenar el sector de mig fons i fons de l'entitat. I de ben segur que he de agraïr-li de per vida l'oportunitat que em va donar. Han estat disset temporades plenes de satisfaccions. De veritat: He estat un privilegiat per poder gaudir de tot el que els meus atletes m'han donat en cada moment, que ha estat molt, molt, i molt. Però, tot i que en cada moment d'aquesta vida, tot va canviant, em segueixo sentint a dia d'avui afortunat per el gran grup humà que tinc en el "meu" nucli d'entrenament.

domingo, 6 de marzo de 2011

BON REGUST A BARCELONA, SABADELL, BENICASSIM I ANTEQUERA.


Bon regust de boca m'han deixat els resultats i les actuacions dels "meus" avui a la Marató de Barcelona, als estatals juniors de Sabadell, a l'estatal de marxa a Benicassim, i a l'estatal de veterans indoor a Antequera.
A Barcelona, en la Marató de la capital catalana, sis corredors i dues corredores hi han pres part.
El millor corredor ha estat DARIOen la 135ena posició amb un temps de 2h46'27" (mmp). L'ALBERT ha estat 340è amb 2h55'12". En JORDI ha entrat en la 874ena posició amb 3h04'57".
El veterà CARLES (1097è) ha fet 3h09'07", i el seu company de fatigues JOAN (1722è) ha marcat 3h16'02" (mmp). En PEP(5948è) ha fet 3h47'53".
En l'apartat femení, destacadissimes actuacions de les dues corredores que hi he tingut en la cursa: la MANELA amb els seus excel.lents ben portats 53 anys, ha marcat uns brillants 3h16'40", i la MARTA ha retornat a la competició desprès de la seva segona maternitat amb uns excel.lents 3h17'28".
Bon test de 28 quilòmetres d'en JUST a ritme de 1h09'25" en la mitja. S'acosta Rotterdam, però anem fent bon camí per arrivar-hi. Queda menys.
A Sabadell, en la final del milqui junior, la MARIA ha aconseguit la seva primera posició de finalista en une estatal, al entrar 8ena amb 5'04"14 .
A Benicassim, en l'estatal de marxa, en CRISTIAN ha estat 16è juvenil en els 10 quilòmetres marxa amb uns brillants 52'35" (mmp), pujant amb la sel.lecció catalana al tercer esglaó del podi.
I a Antequera, en l'estatal veterà, l'EULALIA ha tornat a pujar al podi. Aquesta vegada ha estat 3era en la final dels 200 metres W35 amb uns bons 27"11 !!!. Gante espera.
Bon cap de setmana. S'està acabant la temporada indoor. La propera setmana, la darrera de pista coberta. L'estatal juvenil amb la MARTA i la NURIA. El català absolut amb l'ANNA i l'IGNASI. La setmana següent, l'estatal de cros cadet/juvenil amb 5 atletes del grup: la NURIA, la MARTA i l'OUSSAMA en juvenils, i la NURIA i la NAJWA en cadets. I desprès, a mirar l'aire lliure, que aviat ho tindrem a sobre.

No hay comentarios:

Publicar un comentario