Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94

Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94
Des de aquell llunyà setembre de 1993 quan vaig agafar el relleu de responsable de mig fons i fons del club de la meva vida, han passat molts i bons atletes, i he viscut moments molt gratificants. Em sento una persona afortunada per haver pogut disfrutar d'aquests moments, i veure contents als meus atletes. Aquest nucli te molta vida, doncs diria que ara es un grup amb una gran maduresa esportiva i ple de reptes importants en cadasqun dels seus components.
Va estar en la temporada 1993/94 quan aquest projecte va donar els seus primers pasos. Un grup de cadets, majoritariament nascuts a l'any 1978 van estar els primers deixebles d'aquest nucli d'entrenament. Vaig agafar l'oportunitat que Mercè Rosich em va oferir, en donar-me el relleu en el poder entrenar el sector de mig fons i fons de l'entitat. I de ben segur que he de agraïr-li de per vida l'oportunitat que em va donar. Han estat disset temporades plenes de satisfaccions. De veritat: He estat un privilegiat per poder gaudir de tot el que els meus atletes m'han donat en cada moment, que ha estat molt, molt, i molt. Però, tot i que en cada moment d'aquesta vida, tot va canviant, em segueixo sentint a dia d'avui afortunat per el gran grup humà que tinc en el "meu" nucli d'entrenament.

domingo, 17 de abril de 2011

UNA COLLITA DE BONES ACTUACIONS


Des de Camargo bones noticies van arrivar ahir dissabte del Campionat d'Espanya de 10 kms ruta: la TXELL va estar 4ta amb 35’04”, i en RAMON es va proclamar sots-campió d’Espanya de la distància M45 amb 33’35”.
Tenint en compte que el circuit vorejava un port esportiu i una zona industrial al costat mateix del mar, els atletes van haver de soportar un constant vent en contra en molta part del circuit.
Al mati del dissabte, a Terrassa, en els controls de promoció, bons registres de les joves del grup: la NURIA TIÓ minima estatal en els 400 metres amb victòria i 1’00”36 (mmp). Bones actuacions de la LISA i de la BERTA en la mateixa prova amb 1’03”32 (mmp) i 1’03”92 (mmp), respectivament.
Excel.lent comportament de la NAJWA en els 1000 metres amb uns destacats 3’13”64 (mmp). Bons van estar els 3’17”49 de la MIREN, tot i que val molt menys. I esperançadors els 3’23”04 de la NURIA VIDAL (mmp).
I cal remarcar la cursa de la MARTA en els 3000 metres. Tota soleta i desprès que divendres pujes caminant de Manresa a Montserrat (6 horetes) es va marcar uns bons 11’12”40.
A Mallorca, en XEVI va quedar el 26è amb 9h10’ en la Trail Serra de Tramuntana.
A Navás, en el 4art Cros de Sant Jordi, l’OTMANE va entrar 3er.
A Serrahima, en el Trofeu Rossend Cals de marxa atlètica, el CRISTIAN no va tenir un bon dia, però tot i aixì, va acabar amb un xic mes de 55 minuts en els 10 kms marxa.
I aquest diumenge, la MONTSE ha fet 41’53” en els 10 kms de La Llagosta, guanyant la seva categoria.
I a Granollers, en la 2na jornada de la Lliga Catalana de Clubs, victòria d’en GUILLEM amb 4’04”50 en el milqui, i 3er lloc d’IGNASI amb 4’07”55.
I en els obstacles, excel.lent debut d’OUSSAMA en aquesta dura prova, amb una brillant 3era posició amb 9’58”, col.laborant en l’excel.lent actuación global de l’equip en el dia d’avui.

No hay comentarios:

Publicar un comentario