Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94

Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94
Des de aquell llunyà setembre de 1993 quan vaig agafar el relleu de responsable de mig fons i fons del club de la meva vida, han passat molts i bons atletes, i he viscut moments molt gratificants. Em sento una persona afortunada per haver pogut disfrutar d'aquests moments, i veure contents als meus atletes. Aquest nucli te molta vida, doncs diria que ara es un grup amb una gran maduresa esportiva i ple de reptes importants en cadasqun dels seus components.
Va estar en la temporada 1993/94 quan aquest projecte va donar els seus primers pasos. Un grup de cadets, majoritariament nascuts a l'any 1978 van estar els primers deixebles d'aquest nucli d'entrenament. Vaig agafar l'oportunitat que Mercè Rosich em va oferir, en donar-me el relleu en el poder entrenar el sector de mig fons i fons de l'entitat. I de ben segur que he de agraïr-li de per vida l'oportunitat que em va donar. Han estat disset temporades plenes de satisfaccions. De veritat: He estat un privilegiat per poder gaudir de tot el que els meus atletes m'han donat en cada moment, que ha estat molt, molt, i molt. Però, tot i que en cada moment d'aquesta vida, tot va canviant, em segueixo sentint a dia d'avui afortunat per el gran grup humà que tinc en el "meu" nucli d'entrenament.

domingo, 29 de mayo de 2011

L'ilusió es el motor de tot

L'ilusió es el que mou a fer coses. L'ilusió ens motiva a fer i fer. Els objectius que un es proposa formen part important d'aquesta ilusió. Han estat divuit anys en els que he viscut molt intensament tots i cadasqun dels moments i de les situacions en que he estat. He vist fer realitat moltes mes de les meves ilusions de les que segur hauria pogut creure que veuria realitzades. Però divuit anys son molts anys, i molts dies al peu de canó. Les generacions han canviat. Les persones hem canviat. El mon ha canviat les seves mires. Jo m'he anat adaptant a aquests canvis. He canviat la pell com les serps. Si volia seguir, havia de fer-ho. M'he hagut de resituar en cada moment. Però ara em plantejo si val la pena seguir canviant la pell. I voleu que us digui una cosa? No trobo la resposta que em digui que val la pena seguir canviant-la. Suposo que tot pesa en aquest moment: pesen les ingratituts que darrerament les noves generacions otorguen, pesen la manca de ilusió i treball per aconseguir fites importants, pesen les actituts extremes d'alguns que havia considerat propers. Pese l'egocentrisme exagerat que s'ha situat en la societat actual. Potser pesen ....... divuit anys.
Tampoc fora consecuent en aquest anàlisi, si nomes ho veigès en to gris i negatiu. He vist la progressió i la millora en molts i moltes dels meus atletes (quina satisfacció aquesta). He viscut molts triomfs importants. He passat de tenir atletes a amics. He disfrutat veient la gran transformació del club que ha pasat de ser un club de referència a nivell local, autonòmic i estatal. He compartit amb alguns elements de junta projectes importants de l'entitat (l'equip femení amb 17 temporades a dalt, la cursa urbana -ja 7 edicions disputades i superats els 1000 corredors-, el projecte 1er d'ESO -5 temporades escolars disputades amb molta acceptació del mon educatiu de Manresa i comarca-, el presentar comunicacions de les nostres experiencies en congresos estatals d'esport i escola com han estat les presentades a Conca i a Pontevedra,....), he vist reconegut el meu treball a tots nivells -institucional, federatiu, club-.
I com pot ser que tenint tot això, i havent viscut tot això, m'estigui plantejant el que em plantejo?
Doncs per allò que he començat. Per l'ilusió de seguir fent coses. L'ilusió es el que em marcarà les decisions que haurè de pendre en aquest futur proper.

No hay comentarios:

Publicar un comentario