Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94

Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94
Des de aquell llunyà setembre de 1993 quan vaig agafar el relleu de responsable de mig fons i fons del club de la meva vida, han passat molts i bons atletes, i he viscut moments molt gratificants. Em sento una persona afortunada per haver pogut disfrutar d'aquests moments, i veure contents als meus atletes. Aquest nucli te molta vida, doncs diria que ara es un grup amb una gran maduresa esportiva i ple de reptes importants en cadasqun dels seus components.
Va estar en la temporada 1993/94 quan aquest projecte va donar els seus primers pasos. Un grup de cadets, majoritariament nascuts a l'any 1978 van estar els primers deixebles d'aquest nucli d'entrenament. Vaig agafar l'oportunitat que Mercè Rosich em va oferir, en donar-me el relleu en el poder entrenar el sector de mig fons i fons de l'entitat. I de ben segur que he de agraïr-li de per vida l'oportunitat que em va donar. Han estat disset temporades plenes de satisfaccions. De veritat: He estat un privilegiat per poder gaudir de tot el que els meus atletes m'han donat en cada moment, que ha estat molt, molt, i molt. Però, tot i que en cada moment d'aquesta vida, tot va canviant, em segueixo sentint a dia d'avui afortunat per el gran grup humà que tinc en el "meu" nucli d'entrenament.

domingo, 22 de mayo de 2011

QUE MES ES POT DEMANAR QUAN S'ARRIVA A TOCAR L'EXCEL.LENT?


Que mes es pot demanar quan s'arriva a tocar l'excel.lent? Doncs amics meus, res mes et pot demanar. Això es el que l'equip femení de l'entitat ha aconseguit aquest mati a Mataró. Ha hagut de salvar els molts entrebancs que hi han hagut. S'ha sobreposat a tots, i amb l'ilusió que sempre ha caracteritzat a aquesta formació ha afrontat l'encontre. De principi fins a la darrera prova del programa s'ha lluitat. Com sempre hi estem acostumats, i les generacions mes grans han ensenyat i ensenyen a les mes joves que aquest es el camí i el signe d'identitat d'aquest equip.
Resultat de tot això? Un any mes a Primera Divisió Nacional. Que mes es pot demanar d'un equip de casa, fet a casa i amb gent de casa. Doncs, res mes. Un "10". Un excel.lent. FELICITATS A TOTES PER L'ESFORÇ QUE HI HEU POSAT. FELICITATS !!!.
Del meu grup: victòria exultant de la NURIA en els 100 metres (13"16) amb -2,7 metres/sg de vent en contra !!!. Segona i molt brillant posició de l'EULALIA en els 400 metres amb 1'00"10 (amb 10 dies aturada per una sobrecarga muscular a l'abductor). Bona 4ta posició de l'EKHIÑE en els 800 metres amb 2'22"38, ben secundada per la MARTA (5ena amb 2'25"67 -mmp-).
Quarta posició de l'ALBA en el milqui amb 4'47"05.
La TXELL s'ha doctorat amb l'actuació duta a terme avui: Tercera en els 3000 metres amb 10'33"62, i 75 minuts mes tard, 5ena en el milqui amb 5'02"72, vorejant el seu millor registre en aquesta distància.
La cadet NAJWA ho ha brodat amb una exquisita actuació en una prova tan complicada com el 3000, marcant 10'45"13 (mmp i minima estatal).
La MARIA ha estat 2ona en els obstacles amb 11'50"14 (mmp i minima estatal). Excel.lent actuació de la MONTSE en els obstacles amb 13'43"79 (6ena).
Un 75% dels quartets de 4x100 i 4x400 han estat del grup (la JULIA, la NURIA i l'EULALIA) guanyant amb 50"94 en el 4x100!!!; i el quartet de 4x400 (LISA, EKHIÑE, i ALBA) han entrat segones amb 4'06"36 !!!.
Quina felicitat m'heu donat quan durant tot el mati he rebut de vosaltres el vostre esforç i la vostra ilusió per aconseguir l'objectiu, que finalment ha estat nostre.
Per altra banda, ahir a Cornellà, en el català absolut de la milla, la TXELL CALDUCH va estar bronze i l'ANNA 4ta. I en el control cadet-juvenil de Calella, la MIREN va aconseguir millora personal en els 600 metres (1'45").
I avui en l'encontre de Lliga Nacional, la TXELL CALDUCH s'ha imposat en els 3000 metres amb 9'43"62.

No hay comentarios:

Publicar un comentario