Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94

Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94
Des de aquell llunyà setembre de 1993 quan vaig agafar el relleu de responsable de mig fons i fons del club de la meva vida, han passat molts i bons atletes, i he viscut moments molt gratificants. Em sento una persona afortunada per haver pogut disfrutar d'aquests moments, i veure contents als meus atletes. Aquest nucli te molta vida, doncs diria que ara es un grup amb una gran maduresa esportiva i ple de reptes importants en cadasqun dels seus components.
Va estar en la temporada 1993/94 quan aquest projecte va donar els seus primers pasos. Un grup de cadets, majoritariament nascuts a l'any 1978 van estar els primers deixebles d'aquest nucli d'entrenament. Vaig agafar l'oportunitat que Mercè Rosich em va oferir, en donar-me el relleu en el poder entrenar el sector de mig fons i fons de l'entitat. I de ben segur que he de agraïr-li de per vida l'oportunitat que em va donar. Han estat disset temporades plenes de satisfaccions. De veritat: He estat un privilegiat per poder gaudir de tot el que els meus atletes m'han donat en cada moment, que ha estat molt, molt, i molt. Però, tot i que en cada moment d'aquesta vida, tot va canviant, em segueixo sentint a dia d'avui afortunat per el gran grup humà que tinc en el "meu" nucli d'entrenament.

sábado, 14 de mayo de 2011

L'Oussama, la Najwa i la Marta, protagonistes a Terrassa


Els joves apreten. D'això no hi ha dubte. Qui hi posa ganes, aconsegueix fites superiors. Prova d'això, avui a Terrassa, els dos germans CHOUATI. L'OUSSAMA, tot solet s'ha marcat uns excel.lents 6'08"18 en els 2000 obstacles (passant a 2'59" el 1000, i trobant-se tot sol en el segon mil). S'ha quedat a 2 segons de la minima per el Mundial de Lille. No se si la farà. Però opcions i possibilitats les te totes. En el català , i si no en l'estatal seràn dues d'elles. Chapeau OUSSAMA !!!.
Mes tard, la seva germana petita, la NAJWA debutant en uns obstacles i sense quasi saber passar-los, però amb l'ilusió i les ganes que hi ha posat, ha estat 2na amb uns bons 5'36"87 -minima estatal- i rècord de l'entitat.
Tambè cal esmentar a la MARTA JUNCADELLA en el seu debut en uns 2000 obstacles: tot i el poc entrenament que porta a sobre, ha estat allà fins que les forçez l'han deixat (3'37" en els 1000), i llavors, la seva valua -que en té i molta-, ha fet la resta, acabant amb uns interessants 7'57" -rècord de l'entitat-
En velocitat, cal destacar els 26"76 de la NURIA TIÓ, i la millora personal de la JULIA en els 300 metres baixant per primera vegada de 45 segons. Bona actuació de la LISA en els seus primers 200 llisos, i de la BERTA.
Però no en vull deixar a NURIA VIDAL, a la MARTA REIG i a l'ANDREA per el seu pundonor i caràcter per tal de portar a terme una prova d'obstacles, tot i que sabem que no ens trobem en les millors condicions que voldriem. Però temps hi ha per millorar, i en això, us esperono a totes a fer. L'entrenament ens donarà aquella millora fisica i en resultats que de ben segur valeu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario