Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94

Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94
Des de aquell llunyà setembre de 1993 quan vaig agafar el relleu de responsable de mig fons i fons del club de la meva vida, han passat molts i bons atletes, i he viscut moments molt gratificants. Em sento una persona afortunada per haver pogut disfrutar d'aquests moments, i veure contents als meus atletes. Aquest nucli te molta vida, doncs diria que ara es un grup amb una gran maduresa esportiva i ple de reptes importants en cadasqun dels seus components.
Va estar en la temporada 1993/94 quan aquest projecte va donar els seus primers pasos. Un grup de cadets, majoritariament nascuts a l'any 1978 van estar els primers deixebles d'aquest nucli d'entrenament. Vaig agafar l'oportunitat que Mercè Rosich em va oferir, en donar-me el relleu en el poder entrenar el sector de mig fons i fons de l'entitat. I de ben segur que he de agraïr-li de per vida l'oportunitat que em va donar. Han estat disset temporades plenes de satisfaccions. De veritat: He estat un privilegiat per poder gaudir de tot el que els meus atletes m'han donat en cada moment, que ha estat molt, molt, i molt. Però, tot i que en cada moment d'aquesta vida, tot va canviant, em segueixo sentint a dia d'avui afortunat per el gran grup humà que tinc en el "meu" nucli d'entrenament.

domingo, 23 de octubre de 2011

Avui els runners del grup han estat els protagonistes del dia


Avui tocava viure la festa per els carrers de la nostra ciutat, i que millor que fer-ho amb la collita de bons resultats i actuacions que s'han dut a terme per els runners del grup en aquests 8ens 10 KMS URBANS DE MANRESA. Fins a vint-i-quatre atletes del grup d'entrenament han acabat les seves respectives curses.
Els joves MARWAN, NAJWA i LORENA han aconseguit els que d'ells esperava. Guanyar.
I en la cursa gran, aqui detallo l'excel.lent bagatge d'actuacions:
JUST (32'03"), GUILLEM (32'34" -mmp-), GERARD (33'23"), RAMON CAMPS (33'47"), OUSSAMA (34'00" -mmp-), JORDI JORBA (34'52"), ALFONS ESQUIUS (34'59"), RAMON ESQUIUS (35'22"), XEVI (36'05" -mmp-), JORDI AROLA (36'55"), ANNA (37'46"), MERITXELL SOLER (37'58" -mmp-), IGNASI (38'01"), JAVI (38'11"), ARNAU (39'29" -mmp-), CARLES (39'53"), MARIA (40'16" -mmp-), MANELA (43'07"), MONTSE CASOLIVA (44'27"), MONTSE CUTRINA (45'33"-mmp-),i en TONI (50'39").
El balanç es mes que bo. Set del grup han millorat el seu registre en la distància. Anem en la bona direcció en quasi tots els elements del grup. La temporada nomès acaba de començar. La tenim tota per davant. Anem-hi, que ens espera.

1 comentario: