Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94

Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94
Des de aquell llunyà setembre de 1993 quan vaig agafar el relleu de responsable de mig fons i fons del club de la meva vida, han passat molts i bons atletes, i he viscut moments molt gratificants. Em sento una persona afortunada per haver pogut disfrutar d'aquests moments, i veure contents als meus atletes. Aquest nucli te molta vida, doncs diria que ara es un grup amb una gran maduresa esportiva i ple de reptes importants en cadasqun dels seus components.
Va estar en la temporada 1993/94 quan aquest projecte va donar els seus primers pasos. Un grup de cadets, majoritariament nascuts a l'any 1978 van estar els primers deixebles d'aquest nucli d'entrenament. Vaig agafar l'oportunitat que Mercè Rosich em va oferir, en donar-me el relleu en el poder entrenar el sector de mig fons i fons de l'entitat. I de ben segur que he de agraïr-li de per vida l'oportunitat que em va donar. Han estat disset temporades plenes de satisfaccions. De veritat: He estat un privilegiat per poder gaudir de tot el que els meus atletes m'han donat en cada moment, que ha estat molt, molt, i molt. Però, tot i que en cada moment d'aquesta vida, tot va canviant, em segueixo sentint a dia d'avui afortunat per el gran grup humà que tinc en el "meu" nucli d'entrenament.

domingo, 29 de abril de 2012

HE DISFRUTAT

Un cap de setmana amb Lliga femenina inclossa es un cap de setmana intens. I aquest no ha estat una excepció. Execl.lent actuació global de l'equip. Una de les millors actuacions dutas a terme en una primera jornada en aquests disset anys d'història de l'equip en competició estatal. Els meus? genials. Nomes la lesió de l'ALICIA ha posat intranquilitat a la jornada, tot esperant que nomès sigui un sustu. Genial la MARIA amb la victòria i amb aquests 11'00"85, a nomès aquestes 85 centèssimes per la minima per el Mundial junior BCN'12. De ben segur que la farà. Ha estat una cursa a ritme. Però els darrers 1200 metres els ha fet sola, i quan hi hagi cursa fins al final, sortirà la minima. Que dir de la MERITXELL? Doncs que puja com l'esquma: 2na amb 10'11"09 (mmp). La petita NAJWA tambè ha sabut corre una cursa que ha estat alta en ritme des de el tret de sortida. Finalment, 4ta amb 10'32"86 -mmp-. La NURIA, 2na en els 400 metres amb 59"42, acabant forta, però potser deixant escapar uns segons en els primers 200 metres. Temps hi ha per veure a la veritable Nuria. La BERTA ha posat el seu esforç en el relleu de 4x400 que ha culminat l'excel.lent actuació de l'equip. En el Circuit de Montmeló, un GERARD ha estat 13è amb 34'35" en el català de 10kms ruta. Ahir, l'ANNA va estar 2na en els 3000 de divisió d'honor amb 9'56". I dissabte els petits del grup van corre a les pistes de l'Hospitalet un control: en MARWAN va estar 2on en uns lents 1000 amb 2'47". En NARCIS va fer marca en aquesta distància amb 2'57". El FERRAN va millorar la seva marca amb 3'15". La MIREIA va fer un bon final de cursa amb 3'20", i la TAMARA va marcar nou registre personal amb 3'33". Aquest diumenge, l'ORIOL ha estat 3er a la Cursa de la Faiada (distància curta), tot esperant amb l'ilusió la participació en l'estatal d'Ourense la propera setmana. I en la Cursa d'Esplugues, l'IGNASI ha ocupat una destacada segona posició absoluta. I dir que jo mateix, he estat "atleta" corrent ahir els 5 kms de l'Hospitalet: 66è amb 20'01". Un cap de setmana rodó. A seguir !!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario