Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94

Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94
Des de aquell llunyà setembre de 1993 quan vaig agafar el relleu de responsable de mig fons i fons del club de la meva vida, han passat molts i bons atletes, i he viscut moments molt gratificants. Em sento una persona afortunada per haver pogut disfrutar d'aquests moments, i veure contents als meus atletes. Aquest nucli te molta vida, doncs diria que ara es un grup amb una gran maduresa esportiva i ple de reptes importants en cadasqun dels seus components.
Va estar en la temporada 1993/94 quan aquest projecte va donar els seus primers pasos. Un grup de cadets, majoritariament nascuts a l'any 1978 van estar els primers deixebles d'aquest nucli d'entrenament. Vaig agafar l'oportunitat que Mercè Rosich em va oferir, en donar-me el relleu en el poder entrenar el sector de mig fons i fons de l'entitat. I de ben segur que he de agraïr-li de per vida l'oportunitat que em va donar. Han estat disset temporades plenes de satisfaccions. De veritat: He estat un privilegiat per poder gaudir de tot el que els meus atletes m'han donat en cada moment, que ha estat molt, molt, i molt. Però, tot i que en cada moment d'aquesta vida, tot va canviant, em segueixo sentint a dia d'avui afortunat per el gran grup humà que tinc en el "meu" nucli d'entrenament.

miércoles, 11 de abril de 2012

S'HA TREBALLAT BE. L'AIRE LLIURE ESPERA


Quins dies hem passat per terres gironines. El temps ha acompanyat. I com s'ha treballat !!!. En 6 sessions i 4 dies algunes (la Txell i la Maria) han fet 79 qms !!!. I tot això, acabant-ho amb uns bons treballs de ritme a la pista de casa nostre.
Ja tornem a estar en dança. Tots a caseta i a seguir treballant. L'aire lliure ja el tenim aqui. Aquest proper cap de setmana tenim el tret de sortida amb la primera jornada de la Lliga Catalana masculina a Granollers. Els mes petits del grup ja varen debutar a Terrassa fa quinze dies. El compte endarrera per l'objectiu de cadasqu del grup ja ha començat. Ara es el pitjor moment per les lesions. Si aquestes apareixen, i segons el grau de la mateixa, literalment es pot donar per acabada la temporada. Per tant, hem de escoltar-nos be i cuidar el xassis. Segueix la bona sintonia de treball. Es palpa en l'aire. Per tant, nomès queda enviar un recordatori a tots i a totes: S'ha de seguir treballant igual com s'ha fet fins ara. Queden 3 mesos i poc mes per acabar temporada en la majoria de tots vosaltres. Llavors vindràn les merescudes vacances. No perdem pistonada !!!. A seguir fotent-li !!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario