Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94

Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94
Des de aquell llunyà setembre de 1993 quan vaig agafar el relleu de responsable de mig fons i fons del club de la meva vida, han passat molts i bons atletes, i he viscut moments molt gratificants. Em sento una persona afortunada per haver pogut disfrutar d'aquests moments, i veure contents als meus atletes. Aquest nucli te molta vida, doncs diria que ara es un grup amb una gran maduresa esportiva i ple de reptes importants en cadasqun dels seus components.
Va estar en la temporada 1993/94 quan aquest projecte va donar els seus primers pasos. Un grup de cadets, majoritariament nascuts a l'any 1978 van estar els primers deixebles d'aquest nucli d'entrenament. Vaig agafar l'oportunitat que Mercè Rosich em va oferir, en donar-me el relleu en el poder entrenar el sector de mig fons i fons de l'entitat. I de ben segur que he de agraïr-li de per vida l'oportunitat que em va donar. Han estat disset temporades plenes de satisfaccions. De veritat: He estat un privilegiat per poder gaudir de tot el que els meus atletes m'han donat en cada moment, que ha estat molt, molt, i molt. Però, tot i que en cada moment d'aquesta vida, tot va canviant, em segueixo sentint a dia d'avui afortunat per el gran grup humà que tinc en el "meu" nucli d'entrenament.

lunes, 11 de junio de 2012

Un cap de setmana diferent !!!



Un cap de setmana diferent !!! Gaudint un xic d'un mateix. Ja feia temps que em tocava. Ahir, vaig corre a La Maquinista. 5KM en 19'26" !!!. Olè, olè. En JUST 7è a l'estatal de Tineo. Però el mes important està fet. El futur s'obre amb optimisme. Segur que disfrutarem junt en els propers anys. L'OTMANE va endur-se el triomf en el Cros de Callús. El YASSIN 6è. En MANEL va proclamar-se campió d'Espanya M55 en 10qm marxa a A Corunya. FELICITATS Manel !!!
A Calella, la MONTSE sots-campiona catalana en 800mll W45 amb 2'42", i l'EULALIA ocupant el mateix esglaó del podi en els 200mll W40, però el mes important, sense dolor al tendó. En JAMES va estar el millor M35 en els 400mll (51"05). En XEVI guayant el sector de la cursa en la Triatló de les Medes. En GUILLEM (17'59") va tambè està present a La Maquinista, sense bones sensacions, però tornant a estar en l'ambient de curses. En CARLES (18'30") millorant el seu registre personal en la distància. A Basauri, l'IGNASI proclamant-se campió estatal en 800mll T12 (1'56"96) i 1500mll T12 (4'05"19). En el Miting de Palafrugell, l'ORIOL no va trobar cursa en el 8 (1'58").
Estem arribant als moments mes importants de la temporada 2012. Aquest proper cap de setmana, l'estatal per federacions a l'Olimpic de Montjuic amb dues elements del grup: l'ANNA en el milqui, i la NURIA en el quartet de 4x400.
A Vic, en el català cadet la NAJWA, la NURIA i la TAMARA en el 3000, la MIREIA i en MARWAN en el 1000, i a Amposta en CRISTIAN en el català junior en els 10qms marxa. Ha estat un cap de setmana diferent. Tranquil. Sense stressss. L'he disfrutat. Apa, ara a seguir fins el final d'aquesta intensa i excel.lent temporada. Anem-hi !!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario