Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94

Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94
Des de aquell llunyà setembre de 1993 quan vaig agafar el relleu de responsable de mig fons i fons del club de la meva vida, han passat molts i bons atletes, i he viscut moments molt gratificants. Em sento una persona afortunada per haver pogut disfrutar d'aquests moments, i veure contents als meus atletes. Aquest nucli te molta vida, doncs diria que ara es un grup amb una gran maduresa esportiva i ple de reptes importants en cadasqun dels seus components.
Va estar en la temporada 1993/94 quan aquest projecte va donar els seus primers pasos. Un grup de cadets, majoritariament nascuts a l'any 1978 van estar els primers deixebles d'aquest nucli d'entrenament. Vaig agafar l'oportunitat que Mercè Rosich em va oferir, en donar-me el relleu en el poder entrenar el sector de mig fons i fons de l'entitat. I de ben segur que he de agraïr-li de per vida l'oportunitat que em va donar. Han estat disset temporades plenes de satisfaccions. De veritat: He estat un privilegiat per poder gaudir de tot el que els meus atletes m'han donat en cada moment, que ha estat molt, molt, i molt. Però, tot i que en cada moment d'aquesta vida, tot va canviant, em segueixo sentint a dia d'avui afortunat per el gran grup humà que tinc en el "meu" nucli d'entrenament.

domingo, 7 de octubre de 2012

PRIMERES CURSES D'UN NOU CURS ESPORTIU


Aquest cap de setmana s'ha viscut el primer d'aquest nou curs esportiu. Estem a les beceroles encara, però ja hi ha qui li aflora les ansies de competició.
Dissabte a la tarda en la tradicional Cursa de la penya blaugrana de Santpedor, la TXELL SOLER va posar de manifest que vol anar avançant en la seva trajectoria -sempre ascendent-, i merescudament es va endur el triomf absolut, avantajant en 20 segons a la seva principal oponent, marcant-se uns bons 39'41" en els 10qms del complicadet recorregut de la prova santpedorenca. En RAMON va estar 8è amb 35'59", en MARC 9è amb 36'30", l'ALFONS 12è amb 37'56", en JORDI 16è amb 38'53", i el QUICO 19è va fer 39'25".
En la cursa per els petits (4000m), l'ARNAU es va endur la victòria amb 16'12", la LAURA va estar 3era amb 23'12", i la GEMMA 4ta amb 23'15".
Avui en la 30ena Cursa de Sant Lluc a Olot, en GUILLEM ha estat 4rt amb 33'56".
I en la Mitja Marató de El Vendrell, en SERGI va marcar-se uns bons 1h22'57", i la MONTSE 1h45'45".
Queden molts caps de setmana per davant. Queden tots!!! Això nomès ha fet que començar. Apa, a seguir cremant calories.

No hay comentarios:

Publicar un comentario