Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94

Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94
Des de aquell llunyà setembre de 1993 quan vaig agafar el relleu de responsable de mig fons i fons del club de la meva vida, han passat molts i bons atletes, i he viscut moments molt gratificants. Em sento una persona afortunada per haver pogut disfrutar d'aquests moments, i veure contents als meus atletes. Aquest nucli te molta vida, doncs diria que ara es un grup amb una gran maduresa esportiva i ple de reptes importants en cadasqun dels seus components.
Va estar en la temporada 1993/94 quan aquest projecte va donar els seus primers pasos. Un grup de cadets, majoritariament nascuts a l'any 1978 van estar els primers deixebles d'aquest nucli d'entrenament. Vaig agafar l'oportunitat que Mercè Rosich em va oferir, en donar-me el relleu en el poder entrenar el sector de mig fons i fons de l'entitat. I de ben segur que he de agraïr-li de per vida l'oportunitat que em va donar. Han estat disset temporades plenes de satisfaccions. De veritat: He estat un privilegiat per poder gaudir de tot el que els meus atletes m'han donat en cada moment, que ha estat molt, molt, i molt. Però, tot i que en cada moment d'aquesta vida, tot va canviant, em segueixo sentint a dia d'avui afortunat per el gran grup humà que tinc en el "meu" nucli d'entrenament.

lunes, 24 de diciembre de 2012

AMB EL SOMRIURE ALS LLAVIS


Ahir va estar d'aquells diumenges que et queden un somriure permanent als llavis. Aquells que et donen aire pur i net, per seguir treballant amb l'ilusió que ho he fet en aquests vint anys. Al mati, cap a Caldas de Malavella, a veure com corrien tres dels meus esportistes. En MARWAN va cumplir entrant 3er en la categoria juvenil, i en MARC -cada cop mes consistent com atleta- va estar 6è en la categoria junior. L'ANIRIA, que de ben segur, te dins seu molt mes del que demostra en cursa, va estar 3era promesa.
Desprès de disputades totes les proves del circuit català de cros, 4 atletes del grup vestiràn la samarreta de la sel.lecció catalana en el proper Cros d'Elgoibar (Marwan,Najwa, Oussama i Marc). 
A la tarda, cap a Sabadell, per tal de veure les evolucions de quatre de les meves espases. I de ben segur, us puc assegurar, que em van fer disfrutar de valent. No sempre tots els atletes que surten en una cursa acaben donant el 100% de les seves possibilitats en aquell moment. Doncs be, en tenia 3, i varem fer "ple" en els objectius. Primer, l'ORIOL sortia en el 3000 masculí. Jo era coneixedor, per el que m'havia tramès dels treballs fets,  que no duia a sobre el treball adient per tal de poder afrontar amb condicions optimes un 3000 sub9'.  Tot i aixì va estar en cursa fins el 2000 a 6'00". Llavors, l'absència de bones sensacions el va fer optar per abandonar la cursa. De ben segur, si es segueix el treball indicat, hi hauràn futures opcions.
Arribem al 3000 femení. Cursa guapa per les atletes presents en la mateixa. Primer mil a 3'19". El milqui el passen a 4'57" (abans ja havia passat l'Anna). El 2000 l'Anna el passa a 6'32", i la Txell amb la Maria a 6'38"5. Ho teniem quasi al sac, però faltava lligar-lo, i com ho van lligar !!! La Txell amb 10'02"60 baixant 9 segons la seva marca personal, i la Maria amb 10'04"81, rebaixant en 17 segons !!! el seu anterior registre personal. Si això no es millora, que baixi Deu i ho digui, no?. L'Anna, excepcional, es segona amb 9'51"90 !!!, i tot això, sense fer cap treball especific. Nomès volum. No hi ha dubte que anem be.
Aquest cap de setmana ja havia començat amb bones vibracions, fent d'speaker en la cursa solidaria del Bar Chinito a Manresa el dissabte al migdia, i veient com alguns dels meus corrien, disfrutaven, ...i no es trencaven coll i barres en l'entretingut circuit dissenyat per en Sergi. Fins i tot, la petita Eva va estar en posició de podi absolut (3era), i l'Otmane i el Just amb el Roger van arribar agafats de la mà en aquesta cursa solidaria. Els petits a Sabadell havien pres part en els seus controls, amb l'Arnau fent 10'52" al mati, la Tamara plegant per molesties fisiques, i el Ferrán 10'48" a la tarda en el control juvenil.
I avui, he rebut aquest bonic detall de la fotografia. Veritablement, no se m'amaga el somriure que tinc als llavis. BON NADAL !!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario