Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94

Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94
Des de aquell llunyà setembre de 1993 quan vaig agafar el relleu de responsable de mig fons i fons del club de la meva vida, han passat molts i bons atletes, i he viscut moments molt gratificants. Em sento una persona afortunada per haver pogut disfrutar d'aquests moments, i veure contents als meus atletes. Aquest nucli te molta vida, doncs diria que ara es un grup amb una gran maduresa esportiva i ple de reptes importants en cadasqun dels seus components.
Va estar en la temporada 1993/94 quan aquest projecte va donar els seus primers pasos. Un grup de cadets, majoritariament nascuts a l'any 1978 van estar els primers deixebles d'aquest nucli d'entrenament. Vaig agafar l'oportunitat que Mercè Rosich em va oferir, en donar-me el relleu en el poder entrenar el sector de mig fons i fons de l'entitat. I de ben segur que he de agraïr-li de per vida l'oportunitat que em va donar. Han estat disset temporades plenes de satisfaccions. De veritat: He estat un privilegiat per poder gaudir de tot el que els meus atletes m'han donat en cada moment, que ha estat molt, molt, i molt. Però, tot i que en cada moment d'aquesta vida, tot va canviant, em segueixo sentint a dia d'avui afortunat per el gran grup humà que tinc en el "meu" nucli d'entrenament.

domingo, 21 de noviembre de 2010

DE MOMENTS DOLENTS EN VINDRÀN, PERÒ ARA TOCA GAUDIR D'AQUESTS BONS I EXCEL.LENTS MOMENTS !!!


La temporada es llarga. De ben segur que hi hauran moments dificils, que s'hauràn d'afrontar i de superar com millor es pugui. Per tot això, ara toca DISFRUTAR d'aquests bons i excel.lents caps de setmana que aquest grup estar donant.
Avui, a Montjuic, en la 87ena Jean Bouin, la TXELL CALDUCH ha tornat a pujar al podi, molt merescudament, en una brillant tercera posició. La TXELL ha marcat el ritme de cursa en la primera de les dues voltes, demostrant que lluitava de ple per les posicions de privilegi. La TXELL SOLER ha tornat a estar 2na en la categoria junior, repetint el podi de l'any 2009. L'OUSSAMA s'ha treballat molt be la 4ta posició final en la cursa juvenil. Brillant actuació de l'ANNA en la cursa senior. Bon treball d'en RAMON en favor de la TXELL i darrera excel.lent 3era volta al circuit acabant amb 33'51". I el FERRAN ha debutat amb ilusió en una Bouin.
En la cursa "open" l'OTMANE ha demostrat la seva constant progressió des de que va entrar al grup, aconseguint una excel.lent 9ena posició (32'46"). El JOSE ENRIQUE amb 35'34" ha estat molt aprop del seu registre personal. El JORDI AROLA, correcte amb 36'21". El JORDI AGUILANIEDO (40'35") i el JOSEP (44'39" -mmp-) tambè han corregut avui per els carrers de la ciutat comptal.
A València, en la 20ena Mitja Marató de València, tot i el fort vent que ha dificultat als corredors, han hagut bones noticies: en JUST, 9è i 2on atleta estatal desprès de l'armada africana marcant uns molt ilusionants 1h07'41" !!!. En DAVID, 15è amb uns bons 1h09'29". El GERARD, 38è amb 1h14'16" (mmp), i en XAVIER ALONSO ha tancat la participació amb uns excel.lents 1h19'26" (mmp).
A Girona, en el Cros de la capital gironina, dues victòries a càrrec de la cadet MIREN i de la veterana MONTSE.
I a Ripoll, en la 32ena Mitja Marató, bona actuació del NASI amb 1h24'28".

No hay comentarios:

Publicar un comentario