Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94

Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94
Des de aquell llunyà setembre de 1993 quan vaig agafar el relleu de responsable de mig fons i fons del club de la meva vida, han passat molts i bons atletes, i he viscut moments molt gratificants. Em sento una persona afortunada per haver pogut disfrutar d'aquests moments, i veure contents als meus atletes. Aquest nucli te molta vida, doncs diria que ara es un grup amb una gran maduresa esportiva i ple de reptes importants en cadasqun dels seus components.
Va estar en la temporada 1993/94 quan aquest projecte va donar els seus primers pasos. Un grup de cadets, majoritariament nascuts a l'any 1978 van estar els primers deixebles d'aquest nucli d'entrenament. Vaig agafar l'oportunitat que Mercè Rosich em va oferir, en donar-me el relleu en el poder entrenar el sector de mig fons i fons de l'entitat. I de ben segur que he de agraïr-li de per vida l'oportunitat que em va donar. Han estat disset temporades plenes de satisfaccions. De veritat: He estat un privilegiat per poder gaudir de tot el que els meus atletes m'han donat en cada moment, que ha estat molt, molt, i molt. Però, tot i que en cada moment d'aquesta vida, tot va canviant, em segueixo sentint a dia d'avui afortunat per el gran grup humà que tinc en el "meu" nucli d'entrenament.

domingo, 14 de noviembre de 2010

SEGUIM AMB LES BONES SENSACIONS !!!


Aquest inici de temporada nomès ens fa que donar bones sensacions. Ahir, la TXELL CALDUCH va guanyar amb autoritat les 5 Milles nocturnes de Cerdanyola amb 29'36". El XAVIER va fer 30'24" (25è).
Avui, en el 41è Cros de Mataró, s'han viscut bones actuacions dels/de les nostres joves components del grup: La NURIA, 2ona en la cursa juvenil, i la MARTA, 4ta, ho han brodat. L'OUSSAMA, 5è en la prova masculina segueix demostrant la seva valua. Excel.lent 9è lloc de la NURIA VIDAL en la cursa cadet, que la posa de plè en la lluita per la sel.lecció per anar a Elgoibar. Poca fortuna de la MIREN que amb la seva caiguda ha hagut d'abandonar la prova.
I la millor d'avui ha estat la TXELL SOLER que de nou ha demostrat la seva millora constant, portant a terme una cursa molt ben calibrada, i disputant els ultims 200 metres a dues excel.lents atletes com son la migfondista SAULEDA i l'obstaculista COLOMÉ, imposant la seva força final i aconseguint una merescuda i important segona posició final, darrera de BEATRIZ CASPAR (ISS-L'H).
Bon comportament de la JULIA i del FERRAN en les seves respectives curses.
I al Pais Vasc, en la BEHOVIA-DONOSTIA, bona actuació de l'ABEL (23è amb 1h07'10"). Excel.lent registre d'en JORDI JORBA (121è amb 1h11'27"), i bons 1h46'04" d'en TONI. Tant el JORDI com el TONI de ben segur estàn disfrutant ara d'unes merecudes tapes per el barri vell de Donostia, ben contents per els seus temps.

No hay comentarios:

Publicar un comentario