Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94

Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94
Des de aquell llunyà setembre de 1993 quan vaig agafar el relleu de responsable de mig fons i fons del club de la meva vida, han passat molts i bons atletes, i he viscut moments molt gratificants. Em sento una persona afortunada per haver pogut disfrutar d'aquests moments, i veure contents als meus atletes. Aquest nucli te molta vida, doncs diria que ara es un grup amb una gran maduresa esportiva i ple de reptes importants en cadasqun dels seus components.
Va estar en la temporada 1993/94 quan aquest projecte va donar els seus primers pasos. Un grup de cadets, majoritariament nascuts a l'any 1978 van estar els primers deixebles d'aquest nucli d'entrenament. Vaig agafar l'oportunitat que Mercè Rosich em va oferir, en donar-me el relleu en el poder entrenar el sector de mig fons i fons de l'entitat. I de ben segur que he de agraïr-li de per vida l'oportunitat que em va donar. Han estat disset temporades plenes de satisfaccions. De veritat: He estat un privilegiat per poder gaudir de tot el que els meus atletes m'han donat en cada moment, que ha estat molt, molt, i molt. Però, tot i que en cada moment d'aquesta vida, tot va canviant, em segueixo sentint a dia d'avui afortunat per el gran grup humà que tinc en el "meu" nucli d'entrenament.

domingo, 7 de noviembre de 2010

Que segueixi la festa !!!


Ei. Avui en el 56è Cros de Calldetenes, ser el Director Tècnic de CA Manresa i alhora entrenador del meu grup ha estat sinonim de satisfacció plena. Mes de seixanta atletes de l'entitat corrent avui en aquesta edició. Deu podis. Que mes podia demanar?
I com a tècnic: Sis podis. Quatre victòries. Un quart lloc en JvF. Un 8è i un 10è en CF.
La TXELL, molt superior, ha guanyat la cursa absoluta. L' ALBA, en una cursa molt madura, ha sabut controlar el ritme, imposant-se amb molta autoritat en la categoria promesa. El RAMON, esplendit, amb molta superioritat per sobre la resta d'atletes de la seva categoria. La TXELL SOLER, brillant, "chapeau", lluitant sempre al capdavant de la prova, endunt-se la merescuda victòria. L'EKHI ha sabut llegir la cursa, de menys a mes, i sabent en cada moment posar el ritme que li convenia. La NURIA, imponent, -quina classe atesora-, tercera en JvF. L'OUSSAMA ha estat l'agradable sorpresa de la matinal -tot i que jo ja esperava alguna coseta bona-, tercer en JvM. La MARTA, excel.lent, 4ta en JvF. La MIREN, 8ena en CF, i la NURIA 10ena en CF nomès em cal felicitar-les per la bona actuació d'avui. Igualment la BERTA i l'ANDREA en JvF, tot i que crec que tenen "motor" per estar mes endavant, però cal collar un xic mes en els treballs de cada dia. I als 2 debutants del grup avui: el FERRAN en CM, i l'ARNAU en JvM nomes una paraula: CHAPEAU !!!. Debutar en una prova federada no es facil, i ells ho han superat amb nota alta. El CRISTIAN molt be en JvM, i la LIOBA ha estat correcte.
Per altra banda, en el Cros de Vilaseca, l'ANNA ha estat tercera absoluta.
I a Castelló, en la seva Mitja, la MONTSE ha fet 1h39' !!!. MARCA PERSONAL. Felicitats !!!.
A Nova York, l'ENRIC va cumplir el seu objectiu de correr per els barris neoyorkins, fent 3h26'00" en la ING NEW YORK MARATHON.
I en l'entrenament d'avui a l'estadi, ha tret "foc" el passeig: en JUST ha posat en fila a l'ABEL, l'IGNASI, el GERARD, el DAVID, l'URI i el GUILLEM. I això que ahir dissabte, en la volteta "facil" a Sant Ponç es van sortir fent-la en 65'40".

No hay comentarios:

Publicar un comentario