Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94

Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94
Des de aquell llunyà setembre de 1993 quan vaig agafar el relleu de responsable de mig fons i fons del club de la meva vida, han passat molts i bons atletes, i he viscut moments molt gratificants. Em sento una persona afortunada per haver pogut disfrutar d'aquests moments, i veure contents als meus atletes. Aquest nucli te molta vida, doncs diria que ara es un grup amb una gran maduresa esportiva i ple de reptes importants en cadasqun dels seus components.
Va estar en la temporada 1993/94 quan aquest projecte va donar els seus primers pasos. Un grup de cadets, majoritariament nascuts a l'any 1978 van estar els primers deixebles d'aquest nucli d'entrenament. Vaig agafar l'oportunitat que Mercè Rosich em va oferir, en donar-me el relleu en el poder entrenar el sector de mig fons i fons de l'entitat. I de ben segur que he de agraïr-li de per vida l'oportunitat que em va donar. Han estat disset temporades plenes de satisfaccions. De veritat: He estat un privilegiat per poder gaudir de tot el que els meus atletes m'han donat en cada moment, que ha estat molt, molt, i molt. Però, tot i que en cada moment d'aquesta vida, tot va canviant, em segueixo sentint a dia d'avui afortunat per el gran grup humà que tinc en el "meu" nucli d'entrenament.

domingo, 16 de enero de 2011

COM US HEU LLUIT AVUI !!!



Com us heu lluït avui !!!. Quina passada de comportament heu tingut avui tots i totes !!!, i jo sense poder viure-ho en directe.

En el català de mitja celebrat a Terrassa: podis, victòries, marques personals,...
A nivell de club: CAMPIONS DE CATALUNYA en la distància !!!.
A nivell individual:
La TXELL ha guanyat la prova femenina amb 1h15'54" i el titol català. En JUST s'ha sortit (parcials inicials al 3000 de 9'03" i 15'08" en el 5000). Deu meu, quin ritme, i quin potencial ens dona a entendre que hi ha. Sort que com be ha dit ell mateix, ha sabut graduar el ritme, per entrar 5è de la prova amb 1h06'46" i aconseguir pujar al podi català (3er !!!). Que dir d'en RAMON CAMPS? Sembla que per ell no pasen els anys: 1h11'13" (mmp), i com no podia ser d'una altre manera desprès d'aconseguir aquest valuós registre: Campió català M45. En el podi, tambè s'hi ha pujat l'ALFONS ESQUIUS (3er M45 amb 1h15'42"). En RAMON ESQUIUS s'ha proclamat campió català M50 amb 1h15'46" !!!. Es diu rapid, però que be que porta 50 tacos el RAMON !!!. La MANELA, campiona catalana W50 amb 1h31'21".
Això han estat els podis, però cal remarcar la resta del grup, que ho han brodat:
en GERARD ha tornat a la competició desprès del paron per la molestia al dit del peu, i ho ha fet amb uns excel.lents 1h14'02" (mmp). En JORDI JORBA segueix sumant bones actuacions: avui amb 1h14'44". Brillantissim debut en una mitja d'en JOSE ENRIQUE amb 1h18'46" !!!(ha pasat el 10 en 36' i poc, i això l'ha "matat" en la segona part de cursa, però de tot s'apren, i segur que en JOSE E. ha pres bona nota). En XAVIER ha marcat 1h19'56" amb millors sensacions.
En el català de cros curt per a clubs cel.lebrat a Vic, les quatre dones de l'equip -l'ALBA GALLARDO, l'EKHIÑE, la SILVIA i l'ALBA XANDRI- han aconseguit el que es buscaba: el bitllet per Punta Umbria. I s'ha aconseguit amb justicia i amb brillantor: 3eres de Catalunya !!!.
Tanmateix, la TXELL SOLER ha guanyat la cursa junior. L'OUSSAMA ha estat 3er en la prova juvenil. La NURIA TIÓ ha estat 2na en la juvenil femenina. La MARTA 5ta juvenil, i la LISA 10ena.
Excel.lent de nou la NURIA VIDAL entrant 5ena cadet. La NAJWA ha estat de nou en posicions de privilegi entrant 7ena cadet. La MIREN 12ena.
Això comporta que 5 atletes del grup (la TXELL SOLER, l'OUSSAMA, la NURIA TIÓ, la MARTA JUNCADELLA, i la NURIA VIDAL) s'han guanyat el bitllet per corre diumenge el Cros Internacional de Elgoibar, amb la sel.lecció catalana. FELICITATS !!!.
Bon debut dissabte de MARWAN en els 3000 cadets a Sabadell: 10'22"35 !!!.
I..... ara ja tenim a la cantonada: GRANOLLERS, SEVILLA, PUNTA UMBRIA, ANTEQUERA,...... BUFFF !!!. A seguir !!!

1 comentario:

  1. Joan, he de fer 1' menys com sigui. L'últim 3000 se m'ha fet duríssim. Fins allà he anat molt bé.

    ResponderEliminar