Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94

Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94
Des de aquell llunyà setembre de 1993 quan vaig agafar el relleu de responsable de mig fons i fons del club de la meva vida, han passat molts i bons atletes, i he viscut moments molt gratificants. Em sento una persona afortunada per haver pogut disfrutar d'aquests moments, i veure contents als meus atletes. Aquest nucli te molta vida, doncs diria que ara es un grup amb una gran maduresa esportiva i ple de reptes importants en cadasqun dels seus components.
Va estar en la temporada 1993/94 quan aquest projecte va donar els seus primers pasos. Un grup de cadets, majoritariament nascuts a l'any 1978 van estar els primers deixebles d'aquest nucli d'entrenament. Vaig agafar l'oportunitat que Mercè Rosich em va oferir, en donar-me el relleu en el poder entrenar el sector de mig fons i fons de l'entitat. I de ben segur que he de agraïr-li de per vida l'oportunitat que em va donar. Han estat disset temporades plenes de satisfaccions. De veritat: He estat un privilegiat per poder gaudir de tot el que els meus atletes m'han donat en cada moment, que ha estat molt, molt, i molt. Però, tot i que en cada moment d'aquesta vida, tot va canviant, em segueixo sentint a dia d'avui afortunat per el gran grup humà que tinc en el "meu" nucli d'entrenament.

lunes, 7 de febrero de 2011

FIFTY FIFTY


Fifty-fifty. Això es el que ha estat aquest cap de setmana. Una miqueta de tot.
A Sevilla, en l'estatal promesa, es va viure el titol d'aquest article. L'EKHIÑE va fer la seva millor actuació en un estatal, aconseguint la 5ena posició final en el milqui amb 4'47"06, i l'ALBA no va tenir el dia esperat, entrant en 6ena posició amb 4'48"42. No sempre surten les coses com un vol. L'ALBA va pendre una decisió abans de la cursa, i la va portar a terme. Encertada o no. Es molt facil valorar-ho a posteriori. L'important que s'extrau de la vivencia d'ahir es que en tot moment el que cal es pendre decisions (i llavors els que es pot analitzar es si son acertades o no), però cal ser valent, i ahir, a l'ALBA no se li pot treure que ho va ser-ho.
En el català cadet, la NURIA VIDAL va tornar a donar-me una alegria. Segona en la final dels 3000 metres amb 11'02"87 (mmp i minima estatal). La NAJWA, 6ena en la final dels 1000 metres amb 3'20"55 (mmp). La JULIA no va poder entrar en la final dels 600 metres (1'48"88), però va proclamar-se campiona catalana amb el quartet de 4x200 metres.
En el català de clubs sub20, "carreron" de l'OUSSAMA en els 3000 metres: 9'00"99 (mmp i minima estatal). La TXELL SOLER, 2na en els 3000 metres amb 10'53"96. La NURIA TIÓ va tenir un excel.lent debut en els 800 metres: segona de la cursa, amb 2'23"37 !!!. La MARIA va seguir en la excel.lent linea de les seves darreres 2-3 setmanes, i va brindar millor marca personal en els 1500 metres amb 5'08"90.
A Pragelato (Itàlia) en JUST va estar 4art. A falta de la darrera prova d'aquesta Copa d'Europa de raquetes de neu a Thones (França), segueix depenent d'ell mateix per tal d'aconseguir el titol europeu 2011.
A San Vittore Olona (Itàlia), la TXELL va pendre part en la Copa d'Europa de Cros per a Clubs, aconseguint la 4ta posició final amb el seu club, el FCBarcelona.
Victòria de la MIREN en la cursa cadet del 22è Cros de Vidrères, i 2on lloc de la MONTSE en la seva categoria de veterans.
En el control absolut indoor, el GUILLEM va marcar-se un excel.lents 1'58"18 en els 800 metres.
I apa, que no es para !!!. Aquesta propera setmana: PUNTA UMBRIA i SEVILLA ens esperen !!!.

No hay comentarios:

Publicar un comentario