Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94

Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94
Des de aquell llunyà setembre de 1993 quan vaig agafar el relleu de responsable de mig fons i fons del club de la meva vida, han passat molts i bons atletes, i he viscut moments molt gratificants. Em sento una persona afortunada per haver pogut disfrutar d'aquests moments, i veure contents als meus atletes. Aquest nucli te molta vida, doncs diria que ara es un grup amb una gran maduresa esportiva i ple de reptes importants en cadasqun dels seus components.
Va estar en la temporada 1993/94 quan aquest projecte va donar els seus primers pasos. Un grup de cadets, majoritariament nascuts a l'any 1978 van estar els primers deixebles d'aquest nucli d'entrenament. Vaig agafar l'oportunitat que Mercè Rosich em va oferir, en donar-me el relleu en el poder entrenar el sector de mig fons i fons de l'entitat. I de ben segur que he de agraïr-li de per vida l'oportunitat que em va donar. Han estat disset temporades plenes de satisfaccions. De veritat: He estat un privilegiat per poder gaudir de tot el que els meus atletes m'han donat en cada moment, que ha estat molt, molt, i molt. Però, tot i que en cada moment d'aquesta vida, tot va canviant, em segueixo sentint a dia d'avui afortunat per el gran grup humà que tinc en el "meu" nucli d'entrenament.

domingo, 10 de julio de 2011

3 anys i 9 mesos per ser Campiona d'Espanya


Aquest es el temps que ha estat la TXELL en apareixer per l'estadi de El Congost i poder correr nomès set minuts, i aconseguir ahir a les 22,19h a Xàtiva proclamar-se amb tot mereixement Campiona d'Espanya Junior en 5000 metres llisos. Amb uns darrers 300 metres plens de lluita i patiment per mantenir la posició i aconseguir el titol.
El temps era el de menys (18'48"37), però es que va estar una cursa "guapa" corrent de menys a mes, fent els darrers 3 quilòmetres en 10'45". Aconseguit el titol, avui, la TXELL ha sortit en la final dels 3000 metres, i s'ha endut la medalla d'argent amb 10'43"27. En una sola temporada, la TXELL ha aconseguit la triada de medalles de la RFEA: el bronze indoor dels 3000 metres, i aquestes dues medalles d'aquest cap de setmana. Ha estat el premi a l'esforç, ilusió i treball dut a terme de forma callada en aquests 45 mesos.
Abans del 5000, es va celebrar la final dels 3000 obstacles on la MARIA va rubricar la brillant temporada que ha estat aquesta, i on s'ha sabut situar en aquest dur mon de l'atletisme, en la seva prova. Una de les mes maques del programa atlètic: els 3000 obstacles.
Ahir la MARIA va correr amb convicció des de el mateix tret de sortida, passant el mil a 3'37", el milqui a 5'29", el 2000 a 7'28" i lluitant fins el darrer metre per aconseguir aquesta excel.lent quarta posició amb millor marca personal, fent 11'28"33, i aconseguint millorar el rècord de Manresa junior de la prova.
FELICITATS A LES DUES PER LA VOSTRA ACTUACIÓ !!!
Avui, l'ORIOL ha estat 2on sub18 en la Cursa del Pedraforca, tot i fotent-se mes d'una castanya baixant per la tartera. L'ORIOL va a mes, i en gaudirem en el futur. Segur.
I de Turquia tambè han arribat bones noticies. En l'Europeu de Bursa, en JUST ha estat 29è amb 1h03'50". Segon de la sel.lecció. En equips han quedat novens en un europeu dominat per els corredors italians. Però en JUST ha sabut estar a l'alçada amb aquesta bona actuació, rubricant l'objectiu que estava a l'inici d'aquesta temporada.
I en GUILLEM en el control de dissabte va tornar a baixar de la barrera dels 4 minuts en el milqui.
Un dels millors caps de setmana que recordo, i n'han estat molts.

No hay comentarios:

Publicar un comentario