Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94

Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94
Des de aquell llunyà setembre de 1993 quan vaig agafar el relleu de responsable de mig fons i fons del club de la meva vida, han passat molts i bons atletes, i he viscut moments molt gratificants. Em sento una persona afortunada per haver pogut disfrutar d'aquests moments, i veure contents als meus atletes. Aquest nucli te molta vida, doncs diria que ara es un grup amb una gran maduresa esportiva i ple de reptes importants en cadasqun dels seus components.
Va estar en la temporada 1993/94 quan aquest projecte va donar els seus primers pasos. Un grup de cadets, majoritariament nascuts a l'any 1978 van estar els primers deixebles d'aquest nucli d'entrenament. Vaig agafar l'oportunitat que Mercè Rosich em va oferir, en donar-me el relleu en el poder entrenar el sector de mig fons i fons de l'entitat. I de ben segur que he de agraïr-li de per vida l'oportunitat que em va donar. Han estat disset temporades plenes de satisfaccions. De veritat: He estat un privilegiat per poder gaudir de tot el que els meus atletes m'han donat en cada moment, que ha estat molt, molt, i molt. Però, tot i que en cada moment d'aquesta vida, tot va canviant, em segueixo sentint a dia d'avui afortunat per el gran grup humà que tinc en el "meu" nucli d'entrenament.

sábado, 31 de diciembre de 2011

Amb quines bones sensacions acabem aquest 2011 !!!


Amb quines bones sensacions acabem aquest 2011 !!!. Bons registres, millors marques personals, victòries, .... Es pot demanar mes en el darrer dia d'aquest 2011 ?
La TXELL CALDUCH s'ha endut la victòria a la 13ena Sant Silvestre Barcelonesa disputada a Sant Cugat. Tot i els moltissims problemes i molesties que te en el genoll, amb moltes absènsies d'entrenament, ha aconseguit la victòria amb 36'09". La MARTA, tornant a la competició ha marcat uns bons 42'22". L'OTMANE , 8è amb uns excel.lents 31'25" (mmp).
Aquest mati, en la 1era St Silvestre de Manresa: Victòria absoluta de l'OUSSAMA, molt ben secundat per el seu company, l'ORIOL. Victòria absoluta de la LORENA en l'apartat femení. Victòria de la NAJWA i 2na posició de la TAMARA en la cursa cadet.
A Sallent, la NURIA ha estat la millor !!!. La MONTSE ha pres part en la Sant Silvestre del seu poble. A Berga, el FERRAN ha corregut la del poble, quedant 3er amb 19'38".
I en la 7na Cursa dels Nassos: Victòries en les seves categories, de la TXELL SOLER (37'59") i de la MARIA (38'54" -mmp-).
Millora personal del GUILLEM (31'57"), i tot un seguit de bons registres a càrrec de la resta del grup: JUST (32'03"), RAMON CAMPS (32'42"), ORIOL (33'24"), JORDI JORBA (34'43"), RAMON ESQUIUS (35'01"), ALFONS (35'19"), JORDI AROLA (35'41"), XEVI (36'06"), ANNA (36'10"), MARIUS (36'56"), SERGI BONHOME (37'50"), PEPE (40'15"), MARC (42'09"), MANELA (43'00"), .... i la meva filla, la JUDIT, ho ha brodat fent uns molt merescuts 50"39", i jo darrera seu amb 50'40".
Ara toca sopar cadascú amb els seus, i disfrutar d'aquest cap d'any de la millor manera possible. Temps hi haurà per disfrutar del 2012 !!!. BON CAP ANY A TOTHOM I UN ENCARA MILLOR 2012 !!!.

No hay comentarios:

Publicar un comentario