Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94

Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94
Des de aquell llunyà setembre de 1993 quan vaig agafar el relleu de responsable de mig fons i fons del club de la meva vida, han passat molts i bons atletes, i he viscut moments molt gratificants. Em sento una persona afortunada per haver pogut disfrutar d'aquests moments, i veure contents als meus atletes. Aquest nucli te molta vida, doncs diria que ara es un grup amb una gran maduresa esportiva i ple de reptes importants en cadasqun dels seus components.
Va estar en la temporada 1993/94 quan aquest projecte va donar els seus primers pasos. Un grup de cadets, majoritariament nascuts a l'any 1978 van estar els primers deixebles d'aquest nucli d'entrenament. Vaig agafar l'oportunitat que Mercè Rosich em va oferir, en donar-me el relleu en el poder entrenar el sector de mig fons i fons de l'entitat. I de ben segur que he de agraïr-li de per vida l'oportunitat que em va donar. Han estat disset temporades plenes de satisfaccions. De veritat: He estat un privilegiat per poder gaudir de tot el que els meus atletes m'han donat en cada moment, que ha estat molt, molt, i molt. Però, tot i que en cada moment d'aquesta vida, tot va canviant, em segueixo sentint a dia d'avui afortunat per el gran grup humà que tinc en el "meu" nucli d'entrenament.

domingo, 8 de enero de 2012

Endavant !!!


Desprès d'una jornada de mes de 9 hores a la pista, sense tregua, sota una temperatura que no haurà superat els 7 graus, veient divuit dels meus atletes donant voltes a la pista, i estant sotmesos a les diferents preses de lactats, observant que tots ells han donat el que realment valen, tot esperant que els resultats ens ajudin encara mes a poder asolir els objectius que cadascú te plantejats. I acabant la jornada amb un 7x2000 !!! d'un ORIOL "in crescendo", m'he anat cap a casa satisfet del fet i viscut avui.
A mes, tot això, s'ha acompanyat d'uns resultats d'altres components del grup que, en el dia d'avui, en les diferents compromisos que han pres part, donen bona prova de que anem en una linea que, de ben segur, feia temps, no anavem. En el català de clubs sub20, la NAJWA s'ha imposat sense cap oposició en el 3000 del sub20 amb MMP, fent 10'43"52 (minima estatal). El MARWAN, que va estar aturat deu dies per unes molesties al peu, ha marcat 9'39"82 en els 3000 (minima estatal). La NURIA no ha tingut cursa en els 800 metres: tot i aixì, minima estatal amb 2'22"53 (MMP). La MIREN debutant en un milqui ha estat 6ena amb 5'21"03. I el meu marxador CRISTHIAN donant suport a l'equip, ha fet 4'50"12 en el milqui. La BERTA i la LISA han contribuit en el 6è lloc del quartet de 4x200 amb 1'53"55.
En la cursa de muntanya "ARCS Callús", en JUST ha repetit una victòria a la que ens te mal acostumbrats en aquest tipus de proves.
I ara si entrem de plè en els intensos compromisos d'aquestes properes setmanes. El català de clubs absoluts, el cros de Vic, Elgoibar, Santa Pola, el català de cros curt femení per a clubs a Sabadell, i el 29, cita amb el cros a Mataró. Per seguir, amb València, el estatal de clubs a no se on, l'estatal de cros individual a Asturies, i mes endavant, l'estatal de cros CSD a La Corunya, sense oblidar les Maratons de Sevilla, Barcelona, i Roma. Això es un no parar, però el grup està capacitat totalment per afrontar cadascú els seus objectius. Tot i que la sort tambè juga un paper important en tot això, no hi ha dubte que una part està guanyada per la tenacitat i ilusió que hi ha en cadascú dels meus atletes. Endavant !!!.

No hay comentarios:

Publicar un comentario