Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94

Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94
Des de aquell llunyà setembre de 1993 quan vaig agafar el relleu de responsable de mig fons i fons del club de la meva vida, han passat molts i bons atletes, i he viscut moments molt gratificants. Em sento una persona afortunada per haver pogut disfrutar d'aquests moments, i veure contents als meus atletes. Aquest nucli te molta vida, doncs diria que ara es un grup amb una gran maduresa esportiva i ple de reptes importants en cadasqun dels seus components.
Va estar en la temporada 1993/94 quan aquest projecte va donar els seus primers pasos. Un grup de cadets, majoritariament nascuts a l'any 1978 van estar els primers deixebles d'aquest nucli d'entrenament. Vaig agafar l'oportunitat que Mercè Rosich em va oferir, en donar-me el relleu en el poder entrenar el sector de mig fons i fons de l'entitat. I de ben segur que he de agraïr-li de per vida l'oportunitat que em va donar. Han estat disset temporades plenes de satisfaccions. De veritat: He estat un privilegiat per poder gaudir de tot el que els meus atletes m'han donat en cada moment, que ha estat molt, molt, i molt. Però, tot i que en cada moment d'aquesta vida, tot va canviant, em segueixo sentint a dia d'avui afortunat per el gran grup humà que tinc en el "meu" nucli d'entrenament.

lunes, 5 de diciembre de 2011

BONES PERSPECTIVES


Van passant les setmanes. Anem sumant entrenos, treballs, sensacions,.... , i les bones perspectives de futur ens van acompanyant. Els esglaons per aconseguir els objectius que molts del grup ens hem fixat, per una gran majoria, es van complint.
Ahir en va estar una altre prova: Varem estar a Valls en el seu 23è Cros. El circuit no donava per molt. Ni era agrait, ni estava ben acondicionat, ni era potser,... un cros. Però la temporada ens marcava que ahir haviem de ser a la capital de l'Alt Camp. I aixì hi vam fer.
La NAJWA, esplendida, va a mes cada setmana. Ahir, creient en les seves possibilitats, no va donar cap opció, endunt-se la victòria cadet. La NURIA, 8ena i una excel.lent TAMARA (11ena) van secundar molt be a la Najwa.
En MARWAN, va sortir sense saber molt com havia d'afrontar una prova tan curta en distància, i va haver de doblegar-se davant l'sprint final d'en Mbarki, però tot i aixì, molt satisfets de l'actuació.
La MARIA, que es troba en una condició fisica envejable, va donar de sortida uns metres que al final li van suposar no poder lluitar per la victòria junior, però que de ben segur, ens servirà per pulir aquests petits errors.
La MARTA, creient poc en ella mateixa, no va donar cap constància de les seves possibilitats reals, fins que a falta de 400 metres per el final, i veient que s'acostava el fi de la cursa, va canviar de ritme per situar-se 5ena de la seva cursa juvenil. La LORENA, en el seu primer any en el cros federat, va estar 11ena.
L'ORIOL no acaba de donar el que d'ell s'espera. Està curt de treball, porta poques setmanes entrenant, però l'ORIOL te suficient capacitat i classe per estar lluitant mes endavant del que ho està fent. Va entrar 10è juvenil.
Bona actuació de CRISTIAN en la cursa junior, entrant 14è.
I la part agre de la matinal, la varem tenir en la torçada de turmell de l'OUSSAMA en la prova junior, tot esperant que nomès hagi estat això: una torçada.
Diumenge que ve, tots a Granollers !!!. I aquesta setmana que tenim de superponts,.... a entrenar s'ha dit.

No hay comentarios:

Publicar un comentario