Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94

Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94
Des de aquell llunyà setembre de 1993 quan vaig agafar el relleu de responsable de mig fons i fons del club de la meva vida, han passat molts i bons atletes, i he viscut moments molt gratificants. Em sento una persona afortunada per haver pogut disfrutar d'aquests moments, i veure contents als meus atletes. Aquest nucli te molta vida, doncs diria que ara es un grup amb una gran maduresa esportiva i ple de reptes importants en cadasqun dels seus components.
Va estar en la temporada 1993/94 quan aquest projecte va donar els seus primers pasos. Un grup de cadets, majoritariament nascuts a l'any 1978 van estar els primers deixebles d'aquest nucli d'entrenament. Vaig agafar l'oportunitat que Mercè Rosich em va oferir, en donar-me el relleu en el poder entrenar el sector de mig fons i fons de l'entitat. I de ben segur que he de agraïr-li de per vida l'oportunitat que em va donar. Han estat disset temporades plenes de satisfaccions. De veritat: He estat un privilegiat per poder gaudir de tot el que els meus atletes m'han donat en cada moment, que ha estat molt, molt, i molt. Però, tot i que en cada moment d'aquesta vida, tot va canviant, em segueixo sentint a dia d'avui afortunat per el gran grup humà que tinc en el "meu" nucli d'entrenament.

domingo, 18 de diciembre de 2011

LES FESTES ARRIVEN AMB BON REGUST DE RESULTATS


Cap de setmana molt satisfactori, per tot el que els integrants del grup han ofert en les seves actuacions en el llarg de territori.
Victòries, podis, millores personals, bones posicions. La dinàmica del grup es molt positiva a tots nivells (treball, implicació, il.lusió, …), i això es nota en la competició.
En la Buff Epic Run, el "nostre" JUST n'ha estat el guanyador, amb 29'53", per davant dels 2700 agoserats participants.
En el 27è Cros de Caldes de Malavella, s’han viscut 4 podis: Victòria de la NAJWA en la cursa cadet, ben secundada per la NURIA (5ena) en la seva millor actuació de la temporada. Excel.lent segones posicions de la MARTA en la prova juvenil i de la MARIA en la prova junior (amb el handicap de perdre els claus en els darrers 400 metres arribant amb una sola espardenya). Bona 5ena posición de l’ORIOL que, dia que passa, setmana que passa, va escalant posicions dins la categoria. Bona 8ena posició de la MIREN en la prova juvenil. Victòria de la MONTSE en la seva categoria d'edat.
En la 8ena Cursa per la Vida (4850m) celebrada a Manresa, la MERITXELL SOLER ha estat la guanyadora absoluta de la prova amb 18’45”. Aquí, s’ha produit la grata sorpresa de que la meva filla, la JUDIT ha guanyat un trofeu, del tot merescut per el seu esforç, guanyant la seva categoria d’edat, amb 24’04”.
En la 23ena Mitja Marató de Vilanova, en GUILLEM ha pujat al tercer esglaó del podi entrant 3er amb 1h10’46” (mmp). En JORDI JORBA ha estat 12è amb 1h17’16”, i en MARC VILA 47è amb 1h22’49”.
En la 3era Eco Mitja Marató de Vic, els germans ESQUIUS han estat els millors del grup (en ALFONS amb 1h19’18” i en RAMON amb 1h20’25”), en SERGI BONHOME ha fet 1h25’39”, els veterans RAMON SALADICH i JOSEP RIERA han fet 1h38’30” i 1h38’31”, respectivament. En l’apartat femení, la MONTSE CUTRINA ha fet uns bons 1h38’48”.
En els 5kms de l’Hospitalet, en XEVI ha estat 26è amb uns prou bons 17’31”.
I ahir, dissabte en el Palau d’Esports de Sabadell, la millor dels petits del grup (nascuts al 1998) va estar la MIREIA VIA amb 1’52”28 (mmp) en els 600 metres.
... i ahir en CRISTIAN va fer un test de 5000 marxa en pista marcant-se tot solet uns molt bons 24'42" !!!
Ara venen les festes, les merescudes vacances de Nadal, però seguirem entrenant amb la mateixa força que ho estem fent fins ara, i de ben segur, tornarem a la càrrega al tornar a l’activitat competitiva en la primera setmana del proper any.
Però alguns “tenim” un compromis el proper 31 en les diferents Sant Silvestres que cadascú ha decidit pendre part. Per tant, a seguir fotent-li canya a les cames!!!. Apa, anem-hi!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario