Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94

Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94
Des de aquell llunyà setembre de 1993 quan vaig agafar el relleu de responsable de mig fons i fons del club de la meva vida, han passat molts i bons atletes, i he viscut moments molt gratificants. Em sento una persona afortunada per haver pogut disfrutar d'aquests moments, i veure contents als meus atletes. Aquest nucli te molta vida, doncs diria que ara es un grup amb una gran maduresa esportiva i ple de reptes importants en cadasqun dels seus components.
Va estar en la temporada 1993/94 quan aquest projecte va donar els seus primers pasos. Un grup de cadets, majoritariament nascuts a l'any 1978 van estar els primers deixebles d'aquest nucli d'entrenament. Vaig agafar l'oportunitat que Mercè Rosich em va oferir, en donar-me el relleu en el poder entrenar el sector de mig fons i fons de l'entitat. I de ben segur que he de agraïr-li de per vida l'oportunitat que em va donar. Han estat disset temporades plenes de satisfaccions. De veritat: He estat un privilegiat per poder gaudir de tot el que els meus atletes m'han donat en cada moment, que ha estat molt, molt, i molt. Però, tot i que en cada moment d'aquesta vida, tot va canviant, em segueixo sentint a dia d'avui afortunat per el gran grup humà que tinc en el "meu" nucli d'entrenament.

viernes, 24 de febrero de 2012

8 atletes del grup cridats a les diferents sel.leccions


7 atletes del grup cridats per la Federació en els diferents sel.leccions de cros (TXELL SOLER, MARIA, NURIA TIO, ORIOL, NURIA VIDAL, NAJWA CHOUATI, MARWAN EL FADILI), 1 marxador convocat tambè per l'estatal de Pontevedra (CRISTIAN). Crec que no hi ha cap grup a Catalunya que pugui aportar aquests numeros. Estic molt satisfet de la feina duta a terme aquest hivern. Si a aquests atletes convocats hi posem els que per les maleïdes lesions poguessin haver lluitat per estar-hi(TXELL CALDUCH i MARTA JUNCADELLA), o per oposicions (JUST), la xifra es de matricula !!!.
A mes, tenir 4 homes que en aquesta temporada d'hivern han fet menys de 8'50" en 3000 indoor (IGNASI, OUSSAMA, OTMANE, GUILLEM). Dos veterans maratonians que han baixat de 2h33'a Sevilla (RAMON i GERARD), 2 podis a l'estatal de marató per a veterans a Gran Canaria (ALFONS i RAMON), 2 maratonians mes que han aconseguit el seu objectiu (MARIUS /2h47' - JORDI /2h56'). Quatre equips classificats a l'estatal de cros a Oropesa, amb la 9ena posició de l'equip juvenil com a millor resultat. Els joves que pujen treballan be (ARNAU, MARC, MIREN, LORENA, FERRAN, NARCIS, MIREIA, TAMARA, ......). Bons resultats indoor d'en JAMES. Podis en els diferents catalans indoor (TXELL SOLER, MARIA), amb veritables millores personals en els 3000 llisos. Espectacular demostració de l'ANNA per tal d'aconseguir l'objectiu indoor. La resta de veterans del grup treballant amb l'ilusió d'un principiant. El retorn a l'activitat esportiva d'una atleta molt estimada per a mi (ALICIA).
I el que es el que marca la diferencia en tot això: el grup està format per atletes que s'han format dins seu. Dit d'una altre manera: El grup ha "parit" a tots i totes aquests/tes atletes.
Realment, soc un afortunat de tenir aquest grup !!!. Però com sempre dic, hem de disfrutar del present, però hem de seguir treballant valent per el futur.

No hay comentarios:

Publicar un comentario