Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94

Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94
Des de aquell llunyà setembre de 1993 quan vaig agafar el relleu de responsable de mig fons i fons del club de la meva vida, han passat molts i bons atletes, i he viscut moments molt gratificants. Em sento una persona afortunada per haver pogut disfrutar d'aquests moments, i veure contents als meus atletes. Aquest nucli te molta vida, doncs diria que ara es un grup amb una gran maduresa esportiva i ple de reptes importants en cadasqun dels seus components.
Va estar en la temporada 1993/94 quan aquest projecte va donar els seus primers pasos. Un grup de cadets, majoritariament nascuts a l'any 1978 van estar els primers deixebles d'aquest nucli d'entrenament. Vaig agafar l'oportunitat que Mercè Rosich em va oferir, en donar-me el relleu en el poder entrenar el sector de mig fons i fons de l'entitat. I de ben segur que he de agraïr-li de per vida l'oportunitat que em va donar. Han estat disset temporades plenes de satisfaccions. De veritat: He estat un privilegiat per poder gaudir de tot el que els meus atletes m'han donat en cada moment, que ha estat molt, molt, i molt. Però, tot i que en cada moment d'aquesta vida, tot va canviant, em segueixo sentint a dia d'avui afortunat per el gran grup humà que tinc en el "meu" nucli d'entrenament.

domingo, 25 de marzo de 2012

AIRE LLIURE, MARATÓ, MUNTANYA, .... de tot una mica

Ja tenim l'aire lliure aqui !!!. Dissabte, alguns dels petits del grup van anar al control de promoció de la fede al Prat de Llobregat per tal de matar el "gusanillo", i com que estàn que es surten, van tornar a casa amb 3 millors registres personals: en MARWAN amb 2'43" en els 1000mll, la NAJWA amb 3'12" en la mateixa distància, i la MIREIA -excel.lent- amb uns molt bons 3'20" !!!. FELICITATS a tots tres !!!.
Per la tarda, a Serrahima, en el transcurs del Trofeu Rossend Cals de marxa atlètica, en CRISTIAN es va marcar un marcon en els 10000 m marxa !!!. 48'48" !!!.
Avui, festa de muntanya a l'estadi de El Congost amb la 5ena Cursa de Muntanya de Manresa. En JUST, tot i no estant en els seus màxims, ha imposat la seva llei, guanyant amb autoritat amb un temps de 1h09'57". Un excel.lent MARC s'ha encaramat fins a la 4ta posició absoluta de la cursa, amb 1h10'32". L'ORIOL, prou be, 7è amb 1h11'38". Donaran de parlar aquests dos joves corredors de muntanya !!! N'estic segur !!!.
En JORDI (1h15'00"), l'ARNAU (1h22'20") han complert amb les seves espectatives. I en XEVI -que no ha tingut el seu dia- (1h23'01") ha sumat una nova prova a les seves cames. En l'apartat femení, la MANELA, amb la força que sempre demostra, entrant segona fèmina absoluta, amb 1h31'24".
Jo avui he estat per els carrers de Barcelona, vivint la Marató BCN 2012. Un ambient espectacular als carrers. La calor ha passat factura !!!. Es el gran handicap que te aquesta marató catalana. Els meus? De tot una mica. En JORDI ha abandonat per una punxada al bessó en el qm 10. Vindràn moments millors. Segur.
L'ALFONS i en RAMON -quines màquines estan fets-. Fa menys de dos mesos que van fer una marató a Gran Canaria, i avui s'han marcat 1er i 2on M45, amb uns estratosferics 2h38'05" i 2h41'07" . Tenen mes de cinquanta tacos !!! Quines maquines !!! FELICITATS !!!.
En QUICO GUITERAS va aconseguir baixar de les tres hores en la seva primera marató: 2h58'50". Va clavar-la !!!. Felicitats !!!
En JOAN l'ha clavat: 3h15'31" !!!. Molt ben regulada !!!.
D'en PEP:l'he vist al qm 35, tocat, però en temps de fer marca personal. Finalment, patint molt en els darrers 6 quilòmetres va aconseguir mmp amb 3h31'17".
En TONI -57 anys-: Ojala pugui corre com ell ho fa a la seva edat. Primera marató: Objectiu aconseguit al acabar-la: 4h27'24".
Del SANJUAN, que debutava tambè, va aconseguir l'objectiu: acabar-la !!!. I ho va fer amb 4h25'11". Nomes dir que 4 mesos abans no baixava de l'hora en 10qms. Felicitats Xavier.
Avui tambè estic satisfet per la marca aconseguida per en SANCHO AYALA: 2h35'31". FELICITATS Sancho !!!. Per que n'estic satisfet? Doncs, per que l'altre dia, ell mateix em va dir que seguia la meva planificació de marató BCN 2012. I per tant, m'ha donat una satisfacció "extra" al veure que aquesta l'ha portat a aconseguir l'objectiu.

.... i com que això no para: Dimarts la NURIA corre el Mundial de cros ISF a Malta !!!
A FOTRE-LI CANYA A LES CAMES !!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario