Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94

Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94
Des de aquell llunyà setembre de 1993 quan vaig agafar el relleu de responsable de mig fons i fons del club de la meva vida, han passat molts i bons atletes, i he viscut moments molt gratificants. Em sento una persona afortunada per haver pogut disfrutar d'aquests moments, i veure contents als meus atletes. Aquest nucli te molta vida, doncs diria que ara es un grup amb una gran maduresa esportiva i ple de reptes importants en cadasqun dels seus components.
Va estar en la temporada 1993/94 quan aquest projecte va donar els seus primers pasos. Un grup de cadets, majoritariament nascuts a l'any 1978 van estar els primers deixebles d'aquest nucli d'entrenament. Vaig agafar l'oportunitat que Mercè Rosich em va oferir, en donar-me el relleu en el poder entrenar el sector de mig fons i fons de l'entitat. I de ben segur que he de agraïr-li de per vida l'oportunitat que em va donar. Han estat disset temporades plenes de satisfaccions. De veritat: He estat un privilegiat per poder gaudir de tot el que els meus atletes m'han donat en cada moment, que ha estat molt, molt, i molt. Però, tot i que en cada moment d'aquesta vida, tot va canviant, em segueixo sentint a dia d'avui afortunat per el gran grup humà que tinc en el "meu" nucli d'entrenament.

lunes, 7 de mayo de 2012

L'Oriol, campió d'Espanya a Ourense


Ahir a Parada do Sil (Ourense) l'ORIOL va donar la seva millor imatge, a l'imposar-se en l'estatal cadet de muntanya FEDME proclamant-se campió d'Espanya de l'especialitat, marcant 54'21" en els 9 quilòmetres de recorregut de la prova (600m de desnivell), avantatjant de 10 segons a l'asturià CAMPILLO. Nomès es pot mirar el futur amb optimisme, tot esperant que moments i situacions com la que ahir va viure l'ORIOL es puguin repetir en un futur. FELICITATS Oriol !!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario