Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94

Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94
Des de aquell llunyà setembre de 1993 quan vaig agafar el relleu de responsable de mig fons i fons del club de la meva vida, han passat molts i bons atletes, i he viscut moments molt gratificants. Em sento una persona afortunada per haver pogut disfrutar d'aquests moments, i veure contents als meus atletes. Aquest nucli te molta vida, doncs diria que ara es un grup amb una gran maduresa esportiva i ple de reptes importants en cadasqun dels seus components.
Va estar en la temporada 1993/94 quan aquest projecte va donar els seus primers pasos. Un grup de cadets, majoritariament nascuts a l'any 1978 van estar els primers deixebles d'aquest nucli d'entrenament. Vaig agafar l'oportunitat que Mercè Rosich em va oferir, en donar-me el relleu en el poder entrenar el sector de mig fons i fons de l'entitat. I de ben segur que he de agraïr-li de per vida l'oportunitat que em va donar. Han estat disset temporades plenes de satisfaccions. De veritat: He estat un privilegiat per poder gaudir de tot el que els meus atletes m'han donat en cada moment, que ha estat molt, molt, i molt. Però, tot i que en cada moment d'aquesta vida, tot va canviant, em segueixo sentint a dia d'avui afortunat per el gran grup humà que tinc en el "meu" nucli d'entrenament.

domingo, 11 de noviembre de 2012

TOT VA SUMANT.... EN POSITIU. ANEM CREIXENT COM A ATLETES, I COM A GRUP.

Ha estat un diumenge per creixer. No sempre es pot viure esdeveniments de la magnitut d'un cros IAAF. Ja portem dos anys anant a Atapuerca, i sense cap mena de dubte es el millor cros de l'estat. Un veritable campionat d'Espanya. Els i les millor de la dura especialitat del cros es donen cita al circuit d'Atapuerca. El fred i el vent es un protagonista mes de la jornada. I avui no ha faltat tampoc a la cita.

Les meves? Doncs han evolucionat molt millor que el 2011. Anem creixent com atletes. La MERITXELL ha fet una de les seves millor curses, lluitant de valent entre gent que no havia pogut mai fer-ho, i fins i tot, superant-les en el rush final de la cursa. Felicitats Txell per la cursa!!! Finalment, 64ena absoluta d'un cross IAAF d'entre les noranta atletes convidades a participar en aquest. 29'28" en els 7839 metres (a 3'45"/qm en la feixuda catifa d'herba del circuit). 9ena u 10ena sub23 espanyola. 

Mes tard, la cursa junior. Les angleses dominant la cursa. La MARIA millorant en mes de mig minut el temps 2011: 14'47". 9ena junior espanyola. 14ena en la cursa d'entre 56 corredores classificades.
Hem tornat a casa, convençuts de que hem superat amb nota la prova, i que curses com aquestes, s'han de viure i pendre-hi part per tal de seguir en la formació i construcció com a atletes de cert nivell que volem assolirser. Cal que us feliciti des de aquest meu blog per l'actuació d'avui !!!.
En la Behovia-San Sebastià, el RAMON ha fet una excel.lent cursa entrant 53è (7è de la seva categoria) amb 1'08"27, superant moment de pluja, vent i fred. Felicitats Ramón!!!.
I una quarta bona noticia que ens ha acompanyat avui al grup, ha estat el podi aconseguit per l'ESTHER en el 30è Cros de Sant Hilari. No es facil canviar dinàmica i estructura d'entrenament, i desprès de set dies en que el treball es diametralment diferent al dut a terme al llarg de tota la carrera esportiva,sortir en un cros i pujar al tercer esglaó del podi. Això es el que ha fet l'ESTHER, amb els seus 11'31" en els 3060 metres de la cursa gironina. Felicitats Esther !!!.
No hi ha dubte que amb ilusió, treball, perserverencia, ganes de superació, empenta i saber que no hi ha premi si no hi ha esforç darrera es la millor de les formules per aconseguir els objectius.
Aquests, els meus 4 atletes d'aquest cap de setmana, son quatre exemples de veritable superació personal esportiva, i ojalà la resta del grup s'impregni de la seva energia. Endavant !!! A seguir !!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario