Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94

Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94
Des de aquell llunyà setembre de 1993 quan vaig agafar el relleu de responsable de mig fons i fons del club de la meva vida, han passat molts i bons atletes, i he viscut moments molt gratificants. Em sento una persona afortunada per haver pogut disfrutar d'aquests moments, i veure contents als meus atletes. Aquest nucli te molta vida, doncs diria que ara es un grup amb una gran maduresa esportiva i ple de reptes importants en cadasqun dels seus components.
Va estar en la temporada 1993/94 quan aquest projecte va donar els seus primers pasos. Un grup de cadets, majoritariament nascuts a l'any 1978 van estar els primers deixebles d'aquest nucli d'entrenament. Vaig agafar l'oportunitat que Mercè Rosich em va oferir, en donar-me el relleu en el poder entrenar el sector de mig fons i fons de l'entitat. I de ben segur que he de agraïr-li de per vida l'oportunitat que em va donar. Han estat disset temporades plenes de satisfaccions. De veritat: He estat un privilegiat per poder gaudir de tot el que els meus atletes m'han donat en cada moment, que ha estat molt, molt, i molt. Però, tot i que en cada moment d'aquesta vida, tot va canviant, em segueixo sentint a dia d'avui afortunat per el gran grup humà que tinc en el "meu" nucli d'entrenament.

lunes, 3 de diciembre de 2012

ENDAVANT FENT CAMI

Una setmana mes, i seguim en bona linea. Anem fent cami cap als objectius que cadascu/na del grup ens hem marcat per aquest 2013. Ahir em va tocar viure "in situ" el Cros Ciutat de Gavá. Excel.lent paratge, molt millor que l'anterior circuit a la Pineda. El grup va treure "excel.lent". Victòries individuals a càrrec de NURIA TIÓ, d'OUSSAMA i de MARWAN. Segones i brillants posicions de la NAJWA i de l'OTMANE (3er absolut). Destacada 6ena posició del MARC en juniors. Bon comportament de l'ARNAU MOMINÓ i del FERRAN. El petit del grup, l'ARNAU LÓPEZ i la NURIA VIDAL van patir contratemps fisics, tot esperant que nomes vagi ser un incident, i no hi hagi conseqüències en forma de lesió. La LORENA i la MARTA REIG van cumplir, en espera de millora en properes setmanes.
A Mataró, en JUST va guanyar la seva primera mitja marató, i ho va fer amb nota, amb un bon registre de 1h08'29".
Dins les categories d'edat, victòria de la MANELA en W50 amb 1h38'21", i segon lloc de l' ALFONS en M50 amb 1h18'24".
Tanmateix, en MARIUS (1h18') i en JORDI AROLA (1h20') van afilant les ungles de cara al gener-febrer. 
En el Cros de Ventalló, l'ESTHER va imposar-se amb autoritat, cumplint amb la seva darrera actuació en el camp a travès d'aquesta temporada. Anem en una sola direcció a partir d'avui: pista coberta.
A Martorell, en uns 10kms urbans, en GERARD va fer 34'53". 
I l'ORIOL VILAPLANA, en la cursa nocturna de Vilanova va estar a no res de millorar el seu propi registre en la distància, marcant 32'36".

Si a tot això, afegim que quatre noies del meu grup varen fer el test de 4000, superant-lo amb escreix, entre 14'23" i 14'55", he d'estar content i satisfet, no?
Apa, a seguir campions i campiones !!! Que això nomès ha fet que començar !!!.

No hay comentarios:

Publicar un comentario