Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94

Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94
Des de aquell llunyà setembre de 1993 quan vaig agafar el relleu de responsable de mig fons i fons del club de la meva vida, han passat molts i bons atletes, i he viscut moments molt gratificants. Em sento una persona afortunada per haver pogut disfrutar d'aquests moments, i veure contents als meus atletes. Aquest nucli te molta vida, doncs diria que ara es un grup amb una gran maduresa esportiva i ple de reptes importants en cadasqun dels seus components.
Va estar en la temporada 1993/94 quan aquest projecte va donar els seus primers pasos. Un grup de cadets, majoritariament nascuts a l'any 1978 van estar els primers deixebles d'aquest nucli d'entrenament. Vaig agafar l'oportunitat que Mercè Rosich em va oferir, en donar-me el relleu en el poder entrenar el sector de mig fons i fons de l'entitat. I de ben segur que he de agraïr-li de per vida l'oportunitat que em va donar. Han estat disset temporades plenes de satisfaccions. De veritat: He estat un privilegiat per poder gaudir de tot el que els meus atletes m'han donat en cada moment, que ha estat molt, molt, i molt. Però, tot i que en cada moment d'aquesta vida, tot va canviant, em segueixo sentint a dia d'avui afortunat per el gran grup humà que tinc en el "meu" nucli d'entrenament.

domingo, 3 de febrero de 2013

CAP DE SETMANA TRANQUILET

Aquest cap de setmana ha estat tranquilet en esdeveniments. Dissabte al mati en el control cadet, el NARCIS va estar 2on en els 600 metres amb 1'32"50 (mmp), la MIREIA va marcar uns interesants 1'44"51 (mmp) en la mateixa distància .La LAURA amb 1'54"32 i la ÈLIA amb 2'00"98 van tambè corre els 600 metres. Cal destacar la victòria de la GEMMA en la seva serie de 3000 metres amb uns destacats 12'01"50 (mmp).
A la tarda, en el control juvenil-junior, en MARWAN va fer 9'16"48 (mmp) en els 3000 metres, i la MARTA (que no va tenir cursa adequada) va fer 2'34"58 en els 800 metres.
Aquest mati de diumenge, en la Mitja Marató de Granollers, en RAMON ha estat 35è amb 1h12'41", en SYLVAIN 57è amb 1h15'12" (mmp), en MARIUS 104è amb 1h17'44", en QUICO 1h20'20", en JORDI 1h20'25", l'AITOR 1h21'24" (mmp) , en SERGI 1h24'51", i la MONTSE 1h48'49".
I aquesta tarda de diumenge, en el català absolut, la NAJWA ha estat 5ena en la final dels 3000 metres llisos amb un temps de 10'36"16, i l'ESTHER s'ha proclamat sots-campiona de Catalunya Absoluta en 800 metres llisos amb un temps de 2'10"59 (passant els 400 a 1'05"45), en dura lluita amb Sauleda fins el darrer metre de la prova. En les semifinals del matí, l'ESTHER havia guanyat la seva amb 2'18"86. Anem entrant. Falten 2 setmanes per l'estatal. Cal apretar be les clavijes.
Però tot això exposat, queda adornat per el titol estatal que dues components del grup, van aconseguir ahir en la I Copa d'Espanya de Clubs veterans en pista coberta disputada a Antequera, formant part de la formació veterana de l'entitat, que merescudament, es va proclamar per setena vegada Campiona d'Espanya de clubs veterans: l'EULALIA va guanyar els 200 metres amb 28"25, i la MANELA el 1500 amb uns destacats 5'34"95. Felicitats campiones !!!.

No hay comentarios:

Publicar un comentario