Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94

Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94
Des de aquell llunyà setembre de 1993 quan vaig agafar el relleu de responsable de mig fons i fons del club de la meva vida, han passat molts i bons atletes, i he viscut moments molt gratificants. Em sento una persona afortunada per haver pogut disfrutar d'aquests moments, i veure contents als meus atletes. Aquest nucli te molta vida, doncs diria que ara es un grup amb una gran maduresa esportiva i ple de reptes importants en cadasqun dels seus components.
Va estar en la temporada 1993/94 quan aquest projecte va donar els seus primers pasos. Un grup de cadets, majoritariament nascuts a l'any 1978 van estar els primers deixebles d'aquest nucli d'entrenament. Vaig agafar l'oportunitat que Mercè Rosich em va oferir, en donar-me el relleu en el poder entrenar el sector de mig fons i fons de l'entitat. I de ben segur que he de agraïr-li de per vida l'oportunitat que em va donar. Han estat disset temporades plenes de satisfaccions. De veritat: He estat un privilegiat per poder gaudir de tot el que els meus atletes m'han donat en cada moment, que ha estat molt, molt, i molt. Però, tot i que en cada moment d'aquesta vida, tot va canviant, em segueixo sentint a dia d'avui afortunat per el gran grup humà que tinc en el "meu" nucli d'entrenament.

domingo, 10 de febrero de 2013

HI HA HAGUT DE TOT, ... FINS I TOT, NEU

Un cap de setmana en que la meteorologia ha estat adversa al llarg del mateix, i sort que la competició es feia en pista coberta, i ens varem poguer aixoplugar. Fins i tot, hem xafat neu !!!

A Donostia, en l'estatal promesa, la MARIA va estar 4ta amb uns bons 10'09"04, i la MERITXELL 5ena amb 10'20"31. Podia haver sortit millor? Potser. Estàn mes fortes del que van demostrar sobre el sintetic d'Anoeta, però com varem dir abans de marxar de Manresa, que surtís el que surtís, nosaltres mirariem endavant, doncs l'objectiu està en el cros i l'aire lliure.
El mateix dissabte a Sabadell, en el català de clubs veterans, l'EULALIA es va tornar a reafirmar amb uns excel.lents 27"54 en els 200 metres, i la MANELA, incommensurable, als seus 55 anys marcant-se uns 5'28"15 en el milqui (un 90,03% de percentatge). FELICITATS a les dues !!!
En el control absolut de dissabte a la tarda, l'ESTHER en el seu primer 400 de la temporada, va sortir a corre i aesgarrepar decimes al cronómetre, imposant-se en la seva serie, marcant uns bons 57"68, i amb la sensació que podia haver estat un xic millor. Tot i aixì, millor registre personal en la distància en pista coberta millorant els 57"97 que datava del 2008. Mirada posada en el proper cap de setmana. Anem-hi Esther !!!
El mati d'aquest diumenge, en el Trofeu Promoció, en TONI ha marcat uns excel.lents 6'26"(mmp) en el 2000, entrant 2on.
I en aquesta tarda de diumenge, en el català juvenil de 3000 metres, la NAJWA s'ha proclamat sots-campiona catalana amb 10'46"04, i en MARWAN ha estat 5è en una excel.lent cursa, on s'ha batut el rècord català de la categoria, i en la que MARWAN ha marcat uns excel.lents 8'57"34 (mmp). La nota negativa de la jornada han estat les molesties al genoll que ha patit de nou la NURIA que l'han fet plegar dela cursa.
Bon entreno el dut a terme per en JUST dissabte (queden 5 setmanetes per la Marató i sembla que està com un cohet), i tambè bon test el dut a terme per el CRISTIAN aquest mati de diumenge de cara al català de marxa en ruta del proper diumenge.
ANEM-HI !!!  

No hay comentarios:

Publicar un comentario