Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94

Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94
Des de aquell llunyà setembre de 1993 quan vaig agafar el relleu de responsable de mig fons i fons del club de la meva vida, han passat molts i bons atletes, i he viscut moments molt gratificants. Em sento una persona afortunada per haver pogut disfrutar d'aquests moments, i veure contents als meus atletes. Aquest nucli te molta vida, doncs diria que ara es un grup amb una gran maduresa esportiva i ple de reptes importants en cadasqun dels seus components.
Va estar en la temporada 1993/94 quan aquest projecte va donar els seus primers pasos. Un grup de cadets, majoritariament nascuts a l'any 1978 van estar els primers deixebles d'aquest nucli d'entrenament. Vaig agafar l'oportunitat que Mercè Rosich em va oferir, en donar-me el relleu en el poder entrenar el sector de mig fons i fons de l'entitat. I de ben segur que he de agraïr-li de per vida l'oportunitat que em va donar. Han estat disset temporades plenes de satisfaccions. De veritat: He estat un privilegiat per poder gaudir de tot el que els meus atletes m'han donat en cada moment, que ha estat molt, molt, i molt. Però, tot i que en cada moment d'aquesta vida, tot va canviant, em segueixo sentint a dia d'avui afortunat per el gran grup humà que tinc en el "meu" nucli d'entrenament.

lunes, 25 de febrero de 2013

Un d'aquells diumenges guapus



Avui parlaré primer com a Director Tècnic de l'entitat. Satisfet. Content. Orgullós de formar part d'aquesta entitat. De formar part d'un grup de gent que, generació darrera generació, marca diferencies. Segurament, eduquem per marcar-les, però podriem marcar-les i que ningú les seguís, però quina sort te l'entitat que tothom se sent identificat amb aquesta esencia, i disfrutem tots -tècnics, directius, atletes, pares, acompanyants,...- d'ella. Aquesta es la grandesa de Club Atlètic Manresa, i aquesta esencia es la que ens fa diferents de la resta.
Aquest cap de setmana s'ha tornat de viure una d'aquestes experiències que recordarem en les nostres vides. Un nou campionat d'Espanya de cros per a clubs, on vint-i-cinc atletes, la presidenta, en Juan Carlos, dos acompanyants d'atletes, i nou pares hem gaudit de treinta cinc hores intenses amb converses de taula, nervis pre-competitius, suport de grup, ... En resum, vivencies que de ben segur, cadascú s'haurà endut cap al magatzem d'allò que en un futur, em direm records. Ha estat un d'aquells caps de setmana "guapus" que van molt be, per carregar piles. I per veure, que una entitat petita i senzilla com es la nostra, es gran, molt gran, gràcies a vosaltres, els atletes, pares i acompanyants.


I ara, ja torno a ser el Joan -l'entrenador del meu grup-, aquell que aquest diumenge ha disfrutat de valent amb tot el que els meus atletes m'han donat: 3 podis en un estatal de cros per a clubs no es poc. Mes aviat es molt mes del que podia imaginar. L'equip promesa tenia un objectiu que era estar en el podi, però aquest no era sencill. Calia d'una bona actuació de les tres atletes. I així ha estat. La MERITXELL 5ena, la MARIA setena, i la ANIRIA 16ena ho han fet possible. FELICITATS !!!. No sempre els objectius s'aconsegueixen. Per tant hem d'estar contents per dues coses: per el treball que s'ha dut a terme durant tot l'hivern, i per que aquest treball s'ha vist recompensat amb l'objectiu. 


La NAJWA, en la cursa juvenil, ha estat exquisita. Lluitant. Valenta. Ha sapigut patir i llegir be la cursa. Finalment, quan jo suposava una tercera posició, m'ha superat la predicció que havia fet a falta de menys de 300 metres per fi de cursa, assolint una mes que brillant segona posició. FELICITATS Najwa !!! I el tercer podi, ve de la mà de dues atletes del FCBarcelona: la "meva" estimada ANNA -per les moltes alegries que m'ha donat al llarg de la seva carrera esportiva-, i la darrera incorporació al grup, l'ESTHER.  Elles han fet possible en un 50% que el FC Barcelona pujés al tercer esglaó del podi en el cros curt. L'ESTHER 27ena, i l'ANNA 32ena. FELICITATS a les dues !!!.


L'equip senior femení ha dut a terme una de les millors actuacions en un estatal de cros, situant-se en una valuosa 13ena posició, i l' ALICIA (65ena amb 28'02") i la MANELA (105ena amb 29'46") han posat la seva part perquè això fos possible.

La formació junior masculina ha situat al CAM entre els top-15 de la categoria. Concretament, l'entitat manresana ha ocupat la 14ena posició. L'OUSSAMA ha estat el millor entrant en 28ena posició amb 23'04", el MARC (31è amb 23'09"), l' ORIOL (74è amb 24'19"), i l'ARNAU (144è amb 26'26").
Les cadets han debutat en un estatal, situant-se en una excel.lent 20ena posició d'entre 51 clubs classificats, en una cursa que ha estat la mes multitudinaria de la matinal amb mes de 250 atletes. La MIREIA ha ocupat la 33ena posició amb 9'14", la LAURA (89ena amb 9'48"), l'EVA (103ena amb 9'58"), la GEMMA (135ena amb 10'16"), i la TAMARA (177ena amb 10'35"), d'entre 236 atletes classificades.
L'equip juvenil capitanejat per la NAJWA (2na de la prova), ha conseguit situar-se en una molt destacada 22ena posició d'entre 52 equips classificats. La NURIA VIDAL (102ena amb 16'17"), la LORENA (143ena amb 16'57"), i l' IKRAM (154ena amb 17'09"), d'entre 242 atletes classificades.
I l'equip senior masculí ha tancat l'actuació manresana en aquest estatal de cros, amb bon regust de boca, al ocupar finalment una molt meritoria 32ena posició d'entre els 50 clubs classificats per aquest estatal. El millor  ha estat l'OTMANE (43è amb 34'18"), en GUILLEM FERNANDEZ (174è amb 37'16") i per l' ORIOL VILAPLANA (179è amb 37'26"), d'entre 245 atletes classificats. 

Els maratonians que van estar aquest diumenge a Sevilla, van aconseguir els seus millors registres personals en la distància:
en SYLVAIN amb 2h42'53", en MARIUS amb 2h44'41", i en JORDI AROLA amb 2h53'27", van poder tornar a casa amb la satisfacció de l'objectiu personal aconseguit. FELICITATS !!! 


I en la Vall de Núria, i formant part de la Copa d'Europa de raquetes de neu 2013, en JUST va estar el guanyador de la prova absoluta, amb un temps de 39'46", avantatjant en 5 segons a BRUNO FREUDENREICH (39'51"). Felicitats Just !!! Ja tenim la BCN Marató a l'altra cantonada !!!.

I a més, en el català de veterans en pista coberta, l'EULALIA es va proclamar campiona catalana en els 400 metres llisos W40 amb 1'01"93, nou rècord català de la categoria. FELICITATS !!!

Ha estat un diumenge d'aquells macos. Però això continua, i cal seguir en aquesta mateixa linea.
Em despedeixo avui amb un .... ENDAVANT campions i campiones !!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario