Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94

Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94
Des de aquell llunyà setembre de 1993 quan vaig agafar el relleu de responsable de mig fons i fons del club de la meva vida, han passat molts i bons atletes, i he viscut moments molt gratificants. Em sento una persona afortunada per haver pogut disfrutar d'aquests moments, i veure contents als meus atletes. Aquest nucli te molta vida, doncs diria que ara es un grup amb una gran maduresa esportiva i ple de reptes importants en cadasqun dels seus components.
Va estar en la temporada 1993/94 quan aquest projecte va donar els seus primers pasos. Un grup de cadets, majoritariament nascuts a l'any 1978 van estar els primers deixebles d'aquest nucli d'entrenament. Vaig agafar l'oportunitat que Mercè Rosich em va oferir, en donar-me el relleu en el poder entrenar el sector de mig fons i fons de l'entitat. I de ben segur que he de agraïr-li de per vida l'oportunitat que em va donar. Han estat disset temporades plenes de satisfaccions. De veritat: He estat un privilegiat per poder gaudir de tot el que els meus atletes m'han donat en cada moment, que ha estat molt, molt, i molt. Però, tot i que en cada moment d'aquesta vida, tot va canviant, em segueixo sentint a dia d'avui afortunat per el gran grup humà que tinc en el "meu" nucli d'entrenament.

domingo, 3 de marzo de 2013

Cada cop, .... mes i millor


Setmana a setmana, els "meus" es superen. Cada cop, mes i millor. Aquest cap de setmana, ha estat un anar rebent bones noticies, via facebook, twitter, whatsapp, trucades, .....
Dissabte, des de Saragossa, l'EULALIA es proclamava sots-campiona estatal en els 400 metres W40 amb 1'01"89, i la MANELA es penjava l'or en els 800 metres W55 amb uns excel.lents 2'48"96 -Rècords dels Campionats- Ambdues atletes amb els seus registres, tambè suposaven nous Rècords de Catalunya. Avui, diumenge, la MANELA tornava a pujar dalt de tot del podi, al imposar-se en els 1500 metres W55 amb 5'38"20, i l'EULALIA ha estat 4ta en la final dels 200 metres W40 amb 27"86 (en semis: 27"94). En MANEL va estar 4rt en els 3000 marxa M55 amb nou registre personal: 17'43"99. Donostia us espera !!! FELICITATS !!!
Ahir a Sabadell es va disputar el 3000 junior, on l'OUSSAMA va estar 4rt amb 8'46"17 (mmp).

Aquest diumenge no podia començar de millor manera. A les 10,30h ja tenia la primera i excel.lent noticia: en CHRISTIAN havia quedat 4rt en l'estatal de marxa junior a Murcia, i 1er marxador català. Ell i dos companys mes de sel.lecció havien situat a Catalunya en el segon lloc del podi d'autonomies. Però si 4rt ja era una passada de resultat, tot queda en un segon plà, quan em comunica la marca: 45'46" !!! Sabia que el Christian estava en el seu millor moment de forma, i haviem parlat divendres que havia de sortir, però l'excel.lent registre aconseguit supera la millor de les espectatives. Rebaixar 2'12" d'una sola tacada, es per treure`s el barret. Representa la millor marca absoluta, que un marxador manresà ha realitzat mai en aquesta distància en ruta. Christian: Ho tens tot per davant, però ara nomès cal de disfrutis del que avui has fet. MOLTES FELICITATS !!!
Anava reben mes noticies: En JUST, a nomès dues setmanes del compromis a la marató de Barcelona, s'ha imposat en la 1ra Mitja marató del Baix Montseny amb 1'09"55, fent un treball de ritme de 8qms a 3'20", recuperant 1000 a 3'50", tornant a fer-ne 8qms mes a 3'10", i acabant la resta a 3'30". Ara ja està tot fet, esperant que el 17 surti lo be que esperem. Anem-hi !!!

I des de el Prat, la MERITXELL s'ha imposat en el 1er 5000 de El Prat amb 17'47", i l'ANIRIA ha estat 2ona amb 18'45". La LORENA ha estat 4ta amb 21'48".
En XAVIER ha fet 37'22" en els 10kms de Cambrils.
Em calia saber una altre noticia important: la MIREIA corria els 1000 del català cadet en pista coberta. Podia fer-ho be. Calia corre. I com ho ha fet !!! Bronze !!! Tercera !!! Això ja es important !!! . Però la marca ho corrabora: 3'05"52 !!! Millor registre personal (millorant en 5 segons el seu anterior tope), i aconseguint bitllet per l'estatal de València !!!. 
Tot aquests excel.lents resultats serveixen per un tècnic com jo, per seguir treballant -en la part que em toca- per que els "meus" i les "meves" del grup puguin seguir aconseguin els seus objectius.
I nomès em cal dir: SEGUIM AIXÍ !!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario