Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94

Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94
Des de aquell llunyà setembre de 1993 quan vaig agafar el relleu de responsable de mig fons i fons del club de la meva vida, han passat molts i bons atletes, i he viscut moments molt gratificants. Em sento una persona afortunada per haver pogut disfrutar d'aquests moments, i veure contents als meus atletes. Aquest nucli te molta vida, doncs diria que ara es un grup amb una gran maduresa esportiva i ple de reptes importants en cadasqun dels seus components.
Va estar en la temporada 1993/94 quan aquest projecte va donar els seus primers pasos. Un grup de cadets, majoritariament nascuts a l'any 1978 van estar els primers deixebles d'aquest nucli d'entrenament. Vaig agafar l'oportunitat que Mercè Rosich em va oferir, en donar-me el relleu en el poder entrenar el sector de mig fons i fons de l'entitat. I de ben segur que he de agraïr-li de per vida l'oportunitat que em va donar. Han estat disset temporades plenes de satisfaccions. De veritat: He estat un privilegiat per poder gaudir de tot el que els meus atletes m'han donat en cada moment, que ha estat molt, molt, i molt. Però, tot i que en cada moment d'aquesta vida, tot va canviant, em segueixo sentint a dia d'avui afortunat per el gran grup humà que tinc en el "meu" nucli d'entrenament.

domingo, 10 de marzo de 2013

L'hivern s'acaba. S'apropa la pista a l'aire lliure.

Dia primaveral avui a Granollers. El dia ha estat encertat, climatologicament parlant. No aixì el circuit de cros, que com era de suposar, ha estat el pitjor en diferencia dels darrers vint anys (gossos passejant lliurement, families creuant circuit, ni doble tanca ni osties -ara tot s'hi val- una sencilla cinta delimitadora i apa, anem-hi!!!, ....), però aquest es l'atletisme que tindrem, per desgracia en els propers anys en que tothom s'haurà d'apretar el cinturó -menys el que mana, clar-. Tot i axì, els i les atletes han donat espectacle amb la seva lluita i esforç. Felicitar als i les juniors per el seu titol merescut. Als promeses per el subcampionat. A les promeses per el seu 4rt lloc. A les seniors per el bronze. I als seniors per el seu merescut titol (quin carreron s'han marcat tots ells, i molt en concret, l'Adrià, que sempre ha estat un dels meus atletes preferits).
A nivell individual, estic content per el titol de la Gema, desprès d'una etapa dura plagada de lesions, i que avui l'ha ben oblidat amb aquest important i merescut titol estatal. Ens faltaran moltes Gemas per afrontar amb garanties aquest dur futur esportiu. Endavant campiona. T'ho mereixes !!!


A nivell del meu grup, sempre esperes mes, però això no es fàcil, ni ningú t´ho regala. Ahir, des de València em va arribar una bona noticia: que la MIREIA s'havia classificat per la seva primera final en un Campionat d'Espanya en pista coberta, entrant tercera en la seva semi amb uns bons 3'08"55. Avui, en la final ha estat 10ena amb 3'10"43. Felicitats Mireia per aquest excel.lent debut en un estatal!!!
I aqui, a Granollers, una de cal i una de sorra, la MERITXELL ha dut a terme una excel.lent cursa, finsi tot, acabant en positiu, entrant en 8ena posició promesa amb 30'37" (8000m). Felicitats Txell !!!. Tenim la temporada a l'aire lliure per davant amb molts reptes de superació, i llavors, l'etapa americana t'espera amb ilusió !!! Anem-hi !!!
La MARIA, que duia a terme una excel.lent cursa, s'ha topat amb l'amic "flato". Ho ha intentat. Ha parat. Ha tornat a corre. Era la lluita interna d'aquell que sap que està fort però que no pot corre, fins que ha fet el que millor podia fer en aquestes condicions. Un dia dolent el pot tenir qualsevol. Endavant les atxes, i a seguir treballant com ho estas fent Maria !!!
La meva veterana MANELA s'ha proclamat campiona d'Espanya W55 en imposar-se amb 25'35" (6000m). Felicitats Manela !!! En RAMON no ha trobat sensacions favorables en la seva cursa, plegant en el transcurs de la mateixa.
En el català junior de pista coberta, la MARTA ha estat bronze en el milqui amb 5'12"24, i el que es el mes important, no s'ha resentit de cap molestia. L'aire lliure t'espera Marta !!!.
En els 10 kms de Gavá, l'OSCAR, tornant a una competició desprès de molt temps fora del circuit esportiu, ha fet uns bons 37'48". Anem per el bon camí Oscar.
I en els 10 kms de Cambrils, en XAVIER ha fet 37'20".
I dissabte a la Rabassa, l'ALVARO i l'ANDRES van estar bronze en el català de relleus de nordic.
El cros s'acaba. Nomès ens queda la setmana que ve a Avila, on la NAJWA i en MARWAN hi seràn presents.
La pista s'apropa. S'apropa l'aire lliure. Això continua !!!
  

No hay comentarios:

Publicar un comentario