Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94

Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94
Des de aquell llunyà setembre de 1993 quan vaig agafar el relleu de responsable de mig fons i fons del club de la meva vida, han passat molts i bons atletes, i he viscut moments molt gratificants. Em sento una persona afortunada per haver pogut disfrutar d'aquests moments, i veure contents als meus atletes. Aquest nucli te molta vida, doncs diria que ara es un grup amb una gran maduresa esportiva i ple de reptes importants en cadasqun dels seus components.
Va estar en la temporada 1993/94 quan aquest projecte va donar els seus primers pasos. Un grup de cadets, majoritariament nascuts a l'any 1978 van estar els primers deixebles d'aquest nucli d'entrenament. Vaig agafar l'oportunitat que Mercè Rosich em va oferir, en donar-me el relleu en el poder entrenar el sector de mig fons i fons de l'entitat. I de ben segur que he de agraïr-li de per vida l'oportunitat que em va donar. Han estat disset temporades plenes de satisfaccions. De veritat: He estat un privilegiat per poder gaudir de tot el que els meus atletes m'han donat en cada moment, que ha estat molt, molt, i molt. Però, tot i que en cada moment d'aquesta vida, tot va canviant, em segueixo sentint a dia d'avui afortunat per el gran grup humà que tinc en el "meu" nucli d'entrenament.

lunes, 18 de marzo de 2013

Ciao cros i marató. Benvinguda la muntanya i l'aire lliure.

Diumenge de despedides. Avui hem deixat endarrera el cros i la marató. I donarem la benvinguda a la muntanya i a l'aire lliure.

A Avila, en un diumenge de gossos, amb pluja persistent, fred, rafagues de vent, els joves talents del cros s'han lluit: la NAJWA i el MARWAN han acabat la temporada de cros amb nota alta. Tots dos han fet una cursa en progressió, acabant forts i lluitant fins el darrer metre, i el mes important, contribuint amb els seus punts de posició assolida a que Catalunya es proclamès millor sel.lecció estatal pujant a l'esgaló mes alt del podi. La NAJWA (2na de la sel.lecció) ha entrat en una brillant 7ena posició amb un temps de 19'19", i en MARWAN (4rt de la sel.lecció) ha estat 14è amb 22'45". Felicitats Najwa i Marwan !!! L'aire lliure us espera !!!






I a Barcelona, en la Marató, entre els mes de 18000 corredors hi havien 7 dels "meus": en JUST ha aconseguit una brillant 8ena posició (2on català) amb un registre de 2h23'45" (mmp). No era el temps que creiem tenia a les cames, però la marató no enganya, i passa factura en el darrer i mes important tram de la prova. Fins el pk 25 ha anat segon el ritme desitjat gràcies a l'ajuda d'un amic de tota la vida -en Roger-, però llavors la soletat, el vent i,  l'esforç i patiment acumulat han fet que s'escapessin uns minuts. Però en Just està content i satisfet, i per suposat jo tambè.
En GUILLEM ha superat amb escreix el seu repte personal. Debut en la distància amb 2h38'55" (42è). Felicitats !!!, i ja hi haurà temps per explicar-nos anecdotes viscudes al llarg dels 42 quilòmetres.
En SERGI tambè ha aconseguit l'objectiu: 2h57'33" (456è). Tot i els mals moments fisics que ha passat en algunes fases de la programació, finalment, en les darreres setmanes havia tornat la confiança al seu cap i avui ho ha demostrat. Felicitats !!!
El següent: Que puc dir de l'AITOR ?. El meu millor atleta que he tingut en la prova de la volta a la pista: 49 segons i poc. Quan em va plantejar el repte de la marató, no vaig poder-li negar aquesta possibilitat. Hi havia massa ilusió en l'objectiu. I havia de fer-li costat per tal de que pogues assolir-lo. Paper i boligraf i, planificació a la vista. Ha sortit rodó !!! 2h57'47" !!! FELICITATS amb paraules majors !!!
Un altre que afrontava el repte era el POL. Curt de quilòmetres. La Marató, amb aquesta mancança, t'atrapa. Finalment 3h17'16". Temps hi haurà per millorar registres.
En CARLES: Una marató mes a les cames, que no es poc: 3h23'23". Caldrà coneixer sensacions.
I finalment la MONTSE: Se'n ha sortit guanyadora de la partida. Molt curta de treball. Ho sabia, i per això sabiem que l'important era sumar experiència: 3h39'20". Contenta. Satisfeta. Ja hi ha objectiu !!! València !!! Anem-hi doncs Montse !!!
I per acabar, avui els 5 kms de Palafrugell, on l'ORIOL ha pujat al tercer esglaó del podi, amb 16'41". Felicitats Oriol !!!
Ciao cros i marató !!! Hola muntanya i aire lliure !!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario