Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94

Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94
Des de aquell llunyà setembre de 1993 quan vaig agafar el relleu de responsable de mig fons i fons del club de la meva vida, han passat molts i bons atletes, i he viscut moments molt gratificants. Em sento una persona afortunada per haver pogut disfrutar d'aquests moments, i veure contents als meus atletes. Aquest nucli te molta vida, doncs diria que ara es un grup amb una gran maduresa esportiva i ple de reptes importants en cadasqun dels seus components.
Va estar en la temporada 1993/94 quan aquest projecte va donar els seus primers pasos. Un grup de cadets, majoritariament nascuts a l'any 1978 van estar els primers deixebles d'aquest nucli d'entrenament. Vaig agafar l'oportunitat que Mercè Rosich em va oferir, en donar-me el relleu en el poder entrenar el sector de mig fons i fons de l'entitat. I de ben segur que he de agraïr-li de per vida l'oportunitat que em va donar. Han estat disset temporades plenes de satisfaccions. De veritat: He estat un privilegiat per poder gaudir de tot el que els meus atletes m'han donat en cada moment, que ha estat molt, molt, i molt. Però, tot i que en cada moment d'aquesta vida, tot va canviant, em segueixo sentint a dia d'avui afortunat per el gran grup humà que tinc en el "meu" nucli d'entrenament.

lunes, 15 de abril de 2013

El club està en la mateixa linea que el grup: ASCENDENT

Fantàstic el cap de setmana viscut. Esportivament per el fet de que un cop coneguts tots els resultats dels diferents encontres disputats arreu de l'estat català, encapçalem (si,si, no m'equivoco!!!), encapçalem la classificació del Campionat de Catalunya de Clubs 2013, amb els 26195 punts IAAF que els dos equips absoluts van sumar dissabte a l'Estadi. Acabarem on acabarem, però ningú ens podrà privar de disfrutar durant 7 dies d'aquesta privilegiada posició.

Organitzativament, doncs l'encontre, gràcies al suport d'atletes, pares, socis, va estar sortir amb nota alta.
I a nivell de resultats del grup, doncs, no hi pot haver-hi queixa:
Dissabte al mati, en el control juvenil disputat a El Prat, en JORDI va debutar en un milqui amb uns mes que bons 4'42", ben secundat per en FERRAN que tambè va saber que era la prova mes emblematica de l'atletisme en pista, marcant uns prou bestacats 4'53". I la NAJWA, que com els seus dos companys, debutava en la distància, entrant 3era amb uns destacats 4'52".
En el control infantil cel.lebrat a Serrahima, en TONI va guanyar amb autoritat la seva serie de 3000 metres amb uns brillants 10'17"3.
I ja dins l'encontre de Lliga, l'OUSSAMA en un 5000 ple de variacions de ritme, va estar 4rt amb 15'33"39 (mmp). La MERITXELL, com era d'esperar, va imposar-se amb autoritat amb un temps de 18'13"80. En aquesta mateixa prova, la MARTA va debutar amb nota alta, marcant 20'47"17. En CHRISTIAN, totalment en solitari, ens va oferir un recital en el 5000 marxa (per el carrer 5) amb 22'58"59. En MANEL, debutant a l'equip absolut, amb molesties al genoll, va fer 32'11"93. L'EVA, la mes petita de l'equip, va mostrar la seva qualitat, debutant tambè en la distància en pista, marcant 31'43"78.
La NURIA es va imposar en el 800 amb uns prometedors 2'19"03 (mmp). L'ORIOL VILAPLANA va estar 4rt en la prova masculina (cursa lenta, lenta,passant el 400 en 1'01"8) amb 2'02"65, on en MARWAN -debutant- va fer 2'04"66. L'EULALIA, tornant a la competició desprès de l'Europeu indoor, va col.laborar en el triomf del quartet de 4x400 amb 4'07"95, i l'ORIOL va sumar tambè en la victòria masculina en el relleu llarg amb 3'29"31.
Per altra banda, l' OTMANE, que està treballant a Andalucia, va aprofitar l'ocasió per correr una cursa urbana de 8 quilòmetres, imposant-se.  I en GUILLEM va corre la Mitja de la Garrotxa, entrant en unamolt destacada 4ta posició absoluta.
No hi ha dubte. El club es troba en la mateixa linea que el grup: ASCENDENT.

No hay comentarios:

Publicar un comentario