Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94

Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94
Des de aquell llunyà setembre de 1993 quan vaig agafar el relleu de responsable de mig fons i fons del club de la meva vida, han passat molts i bons atletes, i he viscut moments molt gratificants. Em sento una persona afortunada per haver pogut disfrutar d'aquests moments, i veure contents als meus atletes. Aquest nucli te molta vida, doncs diria que ara es un grup amb una gran maduresa esportiva i ple de reptes importants en cadasqun dels seus components.
Va estar en la temporada 1993/94 quan aquest projecte va donar els seus primers pasos. Un grup de cadets, majoritariament nascuts a l'any 1978 van estar els primers deixebles d'aquest nucli d'entrenament. Vaig agafar l'oportunitat que Mercè Rosich em va oferir, en donar-me el relleu en el poder entrenar el sector de mig fons i fons de l'entitat. I de ben segur que he de agraïr-li de per vida l'oportunitat que em va donar. Han estat disset temporades plenes de satisfaccions. De veritat: He estat un privilegiat per poder gaudir de tot el que els meus atletes m'han donat en cada moment, que ha estat molt, molt, i molt. Però, tot i que en cada moment d'aquesta vida, tot va canviant, em segueixo sentint a dia d'avui afortunat per el gran grup humà que tinc en el "meu" nucli d'entrenament.

domingo, 12 de mayo de 2013

Satisfet. Molt satisfet.

Satisfet. Molt satisfet. No es facil superar-se quan el llistó está tant amunt. I es que el llistó de l'entitat está molt amunt, gràcies a que molts han cregut en el projecte, i han treballat per fer d'una entitat petita com la nostra, una entitat gran en objectius, i en fites esportives per assolir. Any darrera any, sumant esforços de tothom, s'ha anat reman en la mateixa direcció, i any a any, els objectius aconseguits han superat els aconseguits l'any anterior. Portem quasi 2 decades de projecte, i nomès l'esforç i el treball en equip, ha fet possible poder aconseguir situar al club on està actualment. No será facil en anys futur el superar-se i fins i tot, el mantenir-se, però veient lo vist avui, res es impossible, i tot pot estar a l'abast.
Aquest cap de setmana els joves atletes de l'escola ens han donat una lliçó, plena de lluita i d'esforç, situant a l'entitat al capdavant del medaller del català de clubs 2013 que s'ha disputat a El Prat, i a mès degut a tots els resultats de les vuit formacions, ha proclamat al nostre club com al millor d'aquest català de clubs 2013. Felicitats per haver-ho aconseguit !!! Sou tots els veritables campions i campiones !!!.
Un cop dit això, passo a esmentar les bones actuacions que m'han ofert i de les que he disfrutat "in situ", via telefon, o via informació telemàtica.
En JUST, un cop mes, dominant i imposant-se en una cursa (1h46'30"). Aquest cop, la Cursa Trail del cor de la Fageda.
En MARC, imposant-se (30'48") en la cursa de Palafolls, i millorant en 47 segons el registre de l'any passat.
L'ORIOL VILAPLANA, 3er en la Milla de la seva ciutat Ripollet.
La MERITXELL SOLER 4ta en l'estatal universitari de Caceres, en el 10000 metres amb 37'31"27.
L'OTMANE guanyant un 5000 en pista a Andalucia,amb 15'10".
I ara venen els petits, que avui m'han donat un ple d'alegries:
La MIREIA, imposant-se en els 1000 metres amb 3'14"30, i desprès, marcant-se una posta de 4x300 exquisita, amb un registre de 45"10.
L'EVA millorant en 5 segons el seu registre personal, en els 3000 metres marxa amb 16'33"07 (5ena).
La GEMMA, "chapeau" entrant 3era en els 3000 metres amb 11'46"25 (mmp).
La LAURA, esplendida, debutant en els 1500 obstacles, corrent sense complexes, entrant 5ena amb 5'54"06 !!!

L'ARNAU, lluitador, i avui, molt centrat dins la cursa, aconseguint millorar el seu tope personal, deixant-lo en 10'38"55 (7è).
I el MOHA, amb un regust de que pot mes, corrent el milqui obstacles amb 5'21"86 (9è).

Realment, quan ja portes tants anys corrent per aquestes pistes, i havent viscut bones i excel.lents situacions, sembla que sigui quasi impossible viuren de millors o simplement iguals. Avui ha estat de nou possible.
Endavant !!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario