Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94

Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94
Des de aquell llunyà setembre de 1993 quan vaig agafar el relleu de responsable de mig fons i fons del club de la meva vida, han passat molts i bons atletes, i he viscut moments molt gratificants. Em sento una persona afortunada per haver pogut disfrutar d'aquests moments, i veure contents als meus atletes. Aquest nucli te molta vida, doncs diria que ara es un grup amb una gran maduresa esportiva i ple de reptes importants en cadasqun dels seus components.
Va estar en la temporada 1993/94 quan aquest projecte va donar els seus primers pasos. Un grup de cadets, majoritariament nascuts a l'any 1978 van estar els primers deixebles d'aquest nucli d'entrenament. Vaig agafar l'oportunitat que Mercè Rosich em va oferir, en donar-me el relleu en el poder entrenar el sector de mig fons i fons de l'entitat. I de ben segur que he de agraïr-li de per vida l'oportunitat que em va donar. Han estat disset temporades plenes de satisfaccions. De veritat: He estat un privilegiat per poder gaudir de tot el que els meus atletes m'han donat en cada moment, que ha estat molt, molt, i molt. Però, tot i que en cada moment d'aquesta vida, tot va canviant, em segueixo sentint a dia d'avui afortunat per el gran grup humà que tinc en el "meu" nucli d'entrenament.

lunes, 6 de mayo de 2013

"on fire"

A tota vela !!! El grup, un cap de setmana mes, dona mostres de que va ben encaminat. Els resultats aixì ho diuen.
Aquest diumenge ho confirmen les noticies que van arribant i que personalment observo "in situ".
Des de Ripoll, es coneixen les victòries d'en JUST (absoluta) i d'en MARC (sub23), i el destacat 4rt lloc de l'ORIOL (Junior), en la Cursa de Muntanya de Sant Amand. En JUST s'ha imposat amb 1'56"32 -rècord de la prova-. En MARC ho ha fet en sub23 amb 2h06'13" (9è absolut). En XEVI ha fet 2h43'20", tot mirant el repte de la marató que se l'hi apropa cada cop mes-. JUST i ORIOL: ZEGAMA us espera.

En la "Cursa dels Matiners", l'ARNAU va dur a terme una bona actuació.
Des de Terrassa: en els 5km de la vila egarenca, victòria de la LORENA dins el seu grup d'edat amb 22'05". En FERRAN ha estat 2on amb 18'59" (38è absolut). L'ARNAU ha estat 2on en la cursa infantil-. Felicitats a tots tres per la seva actuació.

Des de Calafell, arriba el triomf absolut d'en GERARD en la Mitja amb uns destacats 1h12'10", que encaminen molt be la seva preparació per l'estatal d'Albacete.

I en la final del català de clubs disputada aquesta tarda de diumenge a l'Estadi Joan Serrahima destacar els 2'11"37 de la NURIA en el seu 2on 800 de la temporada (ha passat el 4 en 1'03"1). Aquest excel.lent resultat l'ha rubricat amb el parcial de 56"87 de la seva posta del 4x400.
Excel.lent la victòria de l'OUSSAMA en els 3000 obstacles duent a terme la cursa en solitari, fent 9'14"00 (3'00"+3'05"+3'09"). Temps hi haurà per aconseguir el registre que busquem en aquest 2013.
Bon comportament el de l'ORIOL en els 800 metres fent 2'00"94, tot i les molesties cervicals que l'han acompanyat en els darrers dies.
De nou, bona actuació d'en CHRISTIAN en els 5000 marxa amb 22'54"47. El mon no es va fer en un dia, i un bon marxador tampoc. Si segueix el bon cami que porta fins ara, aconseguirá objectius importants en el futur.
Destacats 17'55"01 de la MERITXELL en els 5000 metres.
Molt meritoris els 12'07"70 de la NAJWA en els 3000 obstacles.
Bona posta de l'EULALIA en els 4x400 fent 1'00"27.
Millores personals de l'ANNA en els 5000 metres (2ona amb 17'33"09) duent a terme una actuació molt regular al llarg de tota la prova, i de l'ESTHER en el milqui (2ona amb 4'36"28), tot i que la preparació que estem duent va encaminada al 800. En la seva posta del 4x400 va marcar uns bons 57"40.
Una setmana mes, o una setmana menys, segons es miri. Però,..... anem sumant !!!



No hay comentarios:

Publicar un comentario