Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94

Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94
Des de aquell llunyà setembre de 1993 quan vaig agafar el relleu de responsable de mig fons i fons del club de la meva vida, han passat molts i bons atletes, i he viscut moments molt gratificants. Em sento una persona afortunada per haver pogut disfrutar d'aquests moments, i veure contents als meus atletes. Aquest nucli te molta vida, doncs diria que ara es un grup amb una gran maduresa esportiva i ple de reptes importants en cadasqun dels seus components.
Va estar en la temporada 1993/94 quan aquest projecte va donar els seus primers pasos. Un grup de cadets, majoritariament nascuts a l'any 1978 van estar els primers deixebles d'aquest nucli d'entrenament. Vaig agafar l'oportunitat que Mercè Rosich em va oferir, en donar-me el relleu en el poder entrenar el sector de mig fons i fons de l'entitat. I de ben segur que he de agraïr-li de per vida l'oportunitat que em va donar. Han estat disset temporades plenes de satisfaccions. De veritat: He estat un privilegiat per poder gaudir de tot el que els meus atletes m'han donat en cada moment, que ha estat molt, molt, i molt. Però, tot i que en cada moment d'aquesta vida, tot va canviant, em segueixo sentint a dia d'avui afortunat per el gran grup humà que tinc en el "meu" nucli d'entrenament.

lunes, 27 de mayo de 2013

TRANQUILITAT ESPERANT ELS MOMENTS INTESOS QUE HAN D'ARRIBAR

Cap de setmana tranquil, tot esperant l'intensitat que ha d'arribar en les properes setmanes.
Tot i aixì, l'activitat no s'atura. A Zegama, en JUST va arrodonir la seva actuació, amb una 14ena posició amb 4h22'06", acabant fort i amb bon regust de boca, que això es mes que bo quan s'acaba de corre la Zegama.
Per altra banda, l'ORIOL va pujar al 3er esglaó del podi de la Junior Trail (10,4 qms amb 1016m de desenivell acumulat). Tercer amb 47'31" a nomes 15 segons del guanyador. Felicitats a tots dos !!!.
En el control de dissabte a Castellar del Vallés, bones actuacions dels meus: El FERRAN, debutant en un 5000 en pista, va sortir amb nota, marcant 18'31"84. L'ARNAU en els 3000, va tornar a millorar el seu registre personal deixant-lo en 10'36"98, i el MARWAN va fer el mateix en els 800 metres amb 2'01"18. Anem creixent !!!
I en la ruta, ja queden pocs efectius del grup encara amb objectius de competició (la majoria estàn disfrutant del merescut periode de repós). En MARC a la Cursa del Prat va estar 18è amb 35'27" (que es un bon registre). I en la Cursa DIR, excel.lent actuació del GERARD,entrant 5è amb 33'04". Albacete t'espera !!!.
A seguir fotent-li canya a les cames !!!.

No hay comentarios:

Publicar un comentario