Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94

Aquest nucli d'entrenament va neixer en la temporada 1993/94
Des de aquell llunyà setembre de 1993 quan vaig agafar el relleu de responsable de mig fons i fons del club de la meva vida, han passat molts i bons atletes, i he viscut moments molt gratificants. Em sento una persona afortunada per haver pogut disfrutar d'aquests moments, i veure contents als meus atletes. Aquest nucli te molta vida, doncs diria que ara es un grup amb una gran maduresa esportiva i ple de reptes importants en cadasqun dels seus components.
Va estar en la temporada 1993/94 quan aquest projecte va donar els seus primers pasos. Un grup de cadets, majoritariament nascuts a l'any 1978 van estar els primers deixebles d'aquest nucli d'entrenament. Vaig agafar l'oportunitat que Mercè Rosich em va oferir, en donar-me el relleu en el poder entrenar el sector de mig fons i fons de l'entitat. I de ben segur que he de agraïr-li de per vida l'oportunitat que em va donar. Han estat disset temporades plenes de satisfaccions. De veritat: He estat un privilegiat per poder gaudir de tot el que els meus atletes m'han donat en cada moment, que ha estat molt, molt, i molt. Però, tot i que en cada moment d'aquesta vida, tot va canviant, em segueixo sentint a dia d'avui afortunat per el gran grup humà que tinc en el "meu" nucli d'entrenament.

viernes, 27 de enero de 2012

Arriba un moment important de la temporada


Diumenge arriba un moment important de la temporada. El català de cros a Mataró. Possibles sel.leccions. Possibles bitllets per l'estatal de clubs. Objectius de tot un hivern. Mitja temporada es juga diumenge.
Com hi arrivem? Hi arrivem amb la millor de les condicions. Forts. Segurs. Amb ganes de demostrar-ho. Valents. Agressius en nosaltres mateixos. Amb força.
Hi ha opcions de tot. La setmana passada a Sabadell, la MERITXELL i l'ALICIA van cumplir amb l'equip de cros curt.
Diumenge, les NAJWA, NURIA, TAMARA, MIREIA; les juvenils NURIA, MARTA, MIREN i LORENA, i els JUST, OTMANE, SERGI, RAMON, GUILLEM i ORIOL buscaràn bitllet colectiu per estar presents a Oropesa, a l'estatal de clubs de cros, acompanyant a l'equip senior femeni del curt.
Individualment, buscaran passaport a les sel.leccions, les NAJWA, NURIA VIDAL, NURIA TIÓ, MARTA JUNCADELLA, ORIOL COMELLAS, MARWAN, la MARIA i la MERITXELL. Vuit opcions individuals en un mateix grup d'entrenament. Es tot un luxe aquest privilegi que tinc de poder optar a tant alt numero de possibles sel.leccionats. I si no fos per oposicions, o per lesions, n'hi haurien dos mes aqui de ben segur.
Apostes:
Podis individuals possibles? Quatre.
Podis col.lectius? Tres.
Qui pot demanar mes? A Catalunya, ningú mes.
Heu arribat aqui, treballant tot l'hivern. Ara ens tocarà demostrar-ho diumenge a Mataró. N'estic segur, per que us he vist treballar, que ho fareu molt be, i que hi deixereu la pell. Apa, anem-hi !!!

1 comentario: